اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتور مشکل مالی دارد

اولیویرا: تراکتورسازی میلان و یا رئال مادرید نیست‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی با ابراز اینکه تراکتورسازی تیم میلان و یا رئال مادرید نیست، گفت: سطح بازی تراکتورسازی و نفت تهران با دیدار این تیم با الجزیره امارات متفاوت است.

اولیویرا: تراکتورسازی میلان و یا رئال مادرید نیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با دیدار این تیم با الجزیره امارات تفاوت داشته و سطح این دو بازی یکی نیست.

وی افزود: نفت تهران در دور برگشت باختی در کارنامه خود نداشته و  تعداد بردهای این تیم در خارج از خانه ‌مقابل بردهای خانگی هفت به چهار است و این نشان می‌دهد که این تیم در بازی‌های خارج از خانه تیمی خطرناکی است.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد نفت تهران یادآور شد: این تیم به خوبی از فشار بازی خارج می‌شود و در ضد حملات بسیار سریع است و یعقوب کریمی از بازیکنان خطرناک این تیم محسوب می‌شود.

تونی تاکید کرد: هدف تیم ما مشخص است و برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر باید مقابل حریفان خود به پیروزی برسیم و برای برد مقابل نفت وارد میدان خواهیم شد.

وی افزود: شاید تعداد تماشاگران بازی تراکتورسازی فردا کمتر از بازی الجزیره باشد، اما آنهایی همیشه با تراکتور بوده‌اند، مقابل نفت تهران نیز در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

تراکتورسازی با مشکلات مالی درگیر است

سرمربی تیم تراکتورسازی به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و عنوان کرد: هم من و هم مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خواستار کمک به این تیم شده‌ایم و در تبریز باید آنقدر اسپانسر وجود داشته باشد که به تیم تراکتورسازی کمک کند.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در مصاحبه گفت: شما از مشکلات مالی تراکتورسازی خبر دارید؟ بخش بزرگی از مشکلات تیم، مالی است.

تونی اولیویرا با ابراز اینکه تراکتورسازی تیم میلان و یا رئال مادرید نیست، گفت: هر تیمی می‌تواند چهار بازیکن خارجی که سه اروپایی و یک سهیمه آسیایی است استفاده کند‌، اما در تیم تراکتورسازی 10 بازیکن ایرانی به همراه فلاویو در میدان حضور دارند و آیا این کافی است که دو بازیکن خارجی روی نیمکت تیم بنشینند؟

نگران هستم

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال گرفتن کارت زرد بازیکنان دو اخطاره تراکتورسازی مقابل نفت و از دست دادن بازی برابر استقلال  گفت: من به بازیکن دو اخطاره توصیه‌های لازم را کردم و در این مورد نگران هستم، ‌اما این مسئله آنقدر مهم نیست که خبرنگاران روی آن زوم کنند. 

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول