اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با فارس:

بازی‌های تراکتورسازی 6 امتیازی است / الجیش قطر تیم دست و پا بسته‌ای نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه بازی‌های باقیمانده تراکتورسازی شش امتیازی است، گفت: تعطیلات تیم تراکتورسازی در نوروز به چند روز خلاصه خواهد شد.

بازی‌های تراکتورسازی 6 امتیازی است / الجیش قطر تیم دست و پا بسته‌ای نیست

غلامحسین باغ‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بعد از برد تاریخی تیم تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات سعی کرده‌ایم که بچه‌ها را از حال و هوای آن بازی خارج کرده و در بازی‌های لیگ برتر متمرکز کنیم.

وی در مورد حریف تیم تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر افزود: نفت تهران نسبت به دور رفت متحول شده و تیمی که در 17 بازی دور رفت 22 امتیاز کسب کرده بود در 10 بازی دور برگشت همین امتیاز را به دست آورده و باختی هم تجربه نکرده و بعد از تراکتورسازی و استقلال تیم سوم دور برگشت است.

مربی تیم تراکتورسازی در همین مورد افزود: نباید تیم نفت تهران را دستکم گرفت و در این مورد هشدارهای لازم را به بازیکنان تیم تراکتورسازی داده و امیدواریم بتوانیم با کسب سه امتیاز گام‌های خود را برای قهرمانی همچنان استوار برداریم.

بازی‌های 6 امتیاز تراکتورسازی

باغ‌آبادی اکثر بازی‌های باقیمانده تراکتورسازی در لیگ برتر را شش امتیازی خواند و  عنوان کرد: بازی با تیم‌های نفت تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که جزو تیم‌های بالای جدول هستند، شش امتیازی بوده و برتری در این بازی‌ها ما را به هدفمان که کسب نخستین قهرمانی فوتبال تبریز است نزدیک‌تر می‌سازد.

وی گفت: خوشبختانه در بازی مقابل نفت تهران بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با تمام قوا به مصاف زردپوشان تهرانی خواهیم رفت.

الجیش قطر حریف دست و پا بسته‌ای نیست

بازیکن سابق منتخب تبریز، تیم الجیش قطر را حریفی سخت ذکر کرد و ابراز داشت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی دو بازی آینده تراکتورسازی مقابل نفت و استقلال تهران است، اما فیلم بازی تیم الجیش قطر مقابل الشباب عربستان را نگاه کرده و با وجود باخت تیم قطری باید اذعان داشت که الجیش تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

وی افزود: تراکتورسازی برای پیروزی بر تیم الجیش به قطر می‌رود تا شانس صعود خود را از گروه افزایش دهد، اما نباید صرف اینکه این تیم بازی اول خود را واگذار کرده، دیدار  آسانی برای تراکتورسازی متصور شود.

تعطیلات نوروز فقط چند روز برای تراکتورسازی

مربی تیم تراکتورسازی تبریز تعطیلات نوروز را حداکثر چهار روز برای بازیکنان این تیم دانست و تاکید کرد: تراکتورسازی روز 28 اسفند با تیم سپاهان بازی خواهد کرد و روز 9 فروردین نیز به مصاف داماش می‌رود و حد فاصل 11 روزه این دو دیدار، نیز تیم ملی بازی دارد که حتما از تراکتورسازی نفراتی دعوت خواهند شد.

وی گفت: با این احتساب تعطیلات نوروز برای بازیکنان تیم تراکتورسازی سه، چهار روز بوده و بلافاصله باید برای بازی با تیم داماش گیلان در رشت آماده شویم.

تراکتورسازی فردا در تبریز میزبان تیم نفت تهران بوده و روز جمعه در حساس‌ترین بازی خود در تهران مهمان استقلال است.

تراکتورسازی در حال حاضر با 52 امتیاز در تعقیب استقلال 55 امتیازی در صدر جدول می‌باشد.

انتهای پیام/60002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول