اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

کمک 64 میلیون ریالی گچسارانی‌ها به جشن نیکوکاری/پیش‌بینی افزایش کمک در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران از کمک 64 میلیون ریالی گچسارانی‌ها به جشن نیکوکاری در سال گذشته خبر داد و از پیش‌بینی افزایش کمک در سال جاری خبر داد.

کمک 64 میلیون ریالی گچسارانی‌ها به جشن نیکوکاری/پیش‌بینی افزایش کمک در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی عصر امروز در گردهمایی مدیران مدارس این شهرستان که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، مدیر کمیته امداد گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: این روزها بسیاری از افراد چشم انتظار مردمانی هستند که می‌توانند در آستانه ایام نوروز خنده را بر لبان بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها در گوشه مدارس دانش‌آموزانی با نگاه نگران و با روحی خسته چشم انتظار یک دست احسان و یاری‌رسان هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر این‌که باید شادی را به معنای واقعی تقسیم کنیم و نه از روی کاغذ، افزود: کمک به مستمندان و نیازمندان در جشن نیکوکاری سبب شادمانی آن‌ها در ایام نوروز می‌شود.

مرادی بیان داشت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد این مأموریت را دارد که همه دانش‌آموزان را با یک نگاه ببیند و شادی را به معنای واقعی میان آن‌ها تقسیم کند.

وی یادآور شد: در تاریخ 16 اسفند در مدارس گچساران زنگ احسان و نیکوکاری به صدا درمی‌آید و وجوهات نقدی برای کمک به نیازمندان و محرومان جمع‌آوری می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تأکید کرد: هر ساله با ایجاد تغییرات کمی و کیفی می‌توانیم، جشن نیکوکاری را هرچه با شکوه‌تر برگزار و زمینه یاری رساندن مناسب‌تر به نیازمندان را فراهم کنیم.

مرادی عنوان کرد: آموزش و پرورش گچساران در سال 89 مبلغ 18 میلیون ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری کرد که این مبلغ در سال 90 به 64 میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

وی ابراز داشت: با صداقت، پاکی و دلسوزی می‌توان گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان برداشت و لبخند را بر لبان آن‌ها نشاند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در پایان با تقدیر از همه کسانی که در راه کمک به مستمندان گام بر می‌دارند، اذعان داشت: جاری کردن لبخند بر لبان نیازمندان بهترین خدمتی است که انسان‌ها می‌توانند، انجام دهند.

انتهای پیام/82010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول