اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی صدرنشین گروه خود شد

خبرگزاری فارس: در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی صدرنشین گروه خود شد.

تراکتورسازی صدرنشین گروه خود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی آسیایی خود موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم الجزیره امارات را شکست دهد و سه امتیاز این بازی را کسب نماید. سید مهدی صالحی، جواد کاظمیان و مسعود ابراهیم‌زاده زننده گل‌های تیم تراکتورسازی بودند و تک گل تیم اماراتی را نیز علی مخبوط به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم الشباب عربستان با نتیجه دو بر صفر الجیش قطر را شکست داد. گل‌های تیم سفید پوش میزبان را در این بازی اندرسون مارتینز و عمر القمدی به ثمر رساند.

 

با پایان بازی‌های دور اول این گروه تراکتورسازی تبریز با 3 امتیاز و تفاضل گل برابر با الشباب عربستان و گل زده بیشتر در صدر قرار گرفت و تیم‌های الشباب عربستان، الجزیره امارت و الجیش قطر در مکان‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

در دور دوم این رقابت‌ها روز سه‌شنبه 22 اسفند تیم تراکتورسازی مهمان تیم الجیش قطر است و الجزیره نیز از الشباب عربستان پذیرایی خواهد کرد.

دور پایانی دور رفت با بازی تراکتورسازی با الشباب عربستان در تبریز و الجزیره امارات و الجیش قطر در ابوظبی پیگیری خواهد شد.

این نخستین حضور تیم تراکتور سازی تبریز در رقابت‌های آسیایی می‌باشد. پیش از تراکتور سازی چهارده تیم دیگر ایرانی فرصت حضور در رقابت های آسیایی را پیدا کرده بودند که دو بار استقلال و یک بار پاس تهران در جام باشگاه‌های آسیا و یک بار پرسپولیس در جام در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شده‌اند.

در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا که از سال 2002 برگزار می‌‌شود هیچ تیم ایرانی به مقام قهرمانی دست نیافته و تنها سپاهان و ذوب آهن اصفهان به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یافتند.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول