اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان:

حمایت تماشاگران باعث کسب پیروزی شد/ بازی با داماش 6 امتیازیست

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: تماشاگران در این روز ما را شرمنده کردند و 90 دقیقه بدون وقفه به تشویق تیم خود پرداختند.

حمایت تماشاگران باعث کسب پیروزی شد/ بازی با داماش 6 امتیازیست

روح‌الله عرب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در مورد بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: قبل از این بازی همه اعضای تیم هم قسم شده بودیم تا این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: تماشاگران این بازی از نزدیک شاهد تلاش بازیکنان بودند و مشاهده کردند که بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: تماشاگران در این روز ما را شرمنده کردند و 90 دقیقه بدون وقفه به تشویق تیم خود پرداختند.

وی ادامه داد: امیدوارم این تشویق‌ها برای سربلندی تیم امتداد داشته باشد.

عرب خاطرنشان کرد: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت بودیم که نیمه اول بازی در دست ما بود و در نیمه دوم بازی در اختیار فولادی‌ها، که خوشبختانه ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کردیم و به گل نیز رسیدیم.

وی در مورد بازی آینده تیمش در رشت و در مقابل داماش این شهر افزود: یک بازی سخت دیگر در رشت داریم که باید گفت این دیدار برای ما شش امتیاز دارد و در صورت برد در این دیدار با حمایت هواداران نیز در آبادان سایپا را نیز شکست خواهیم داد و ضمن دادن عیدی به هواداران، 90 درصد ماندن تیم را در لیگ تضمین می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: از هواداران و حامیان پرشور تیم صنعت نفت می‌خواهم که این تیم را تنها نگذارند و مطمئن باشند در بازی‌های آینده فقط برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و به چیزی کمتر از آن هم رضایت نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول