اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت گرفت

نجات 6 خدمه شناور مانی/ جستجو برای یک خدمه دیگر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: عملیات امداد و نجات شش نفر خدمه شناور مانی در 11 مایلی بندر عامری با موفقیت انجام شد، اما جستجو برای نجات یک خدمه دیگر همچنان ادامه دارد.

نجات 6 خدمه شناور مانی/ جستجو برای یک خدمه دیگر ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر‌، رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار شناور پانیذ به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر بوشهر مبنی بر غرق شدن شناور مانی و مفقود شدن یک نفر از خدمه این شناور، بلافاصله شناور هادی 5 از بوشهر و شناور ناجی 8 از بندر دیر به منطقه اعزام شد.

علی ابراهیم‌زاده در ادامه افزود: با وجود حضور شناورهای جستجو و نجات و شناورهای محلی در منطقه، یک فروند بالگرد نیز به همراه کارشناس جستجو و نجات به محل اعزام شد که پس از ساعت‌ها عملیات جستجو و نجات دریایی و هوایی، هیچگونه آثاری از فرد مفقود شده رویت نشد  و در ادامه شش خدمه نجات یافته توسط شناور پانیذ تحویل گارد بندر بوشهر شدند.

وی خاطرنشان کرد:عملیات جستجو و نجات خدمه مفقود شده کماکان ادامه دارد و واحدهای جستجو و نجات دریایی و هوایی تا حاصل شدن نتیجه به طور منظم در حال گشت‌زنی در محل حادثه هستند. 

انتهای پیام/66006/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول