اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

نصب 750 متر سکوی نیمه شناور برای دستیابی به نفت دریای خزر

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از نصب 750 متر سکوی نیمه شناور و حفاری حدود سه هزار متر برای دستیابی به نفت دریای خزر در استان خبر داد.

نصب 750 متر سکوی نیمه شناور برای دستیابی به نفت دریای خزر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کیهان هاشم‌نیا در جمع مدیران اداری این شهرستان با بیان اینکه کار در شهرستان رودبار پرهزینه است، اظهار کرد: برای برقراری عدالت باید این هزینه‌ها را متقبل شد تا شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.

وی ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی در سطح روستاها را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: اگر روستاها از درون توانمند شوند بسیاری از امور را با مشارکت و خودیاری انجام می‌دهند و مشکلات برطرف می‌شود.

استاندار گیلان فراهم کردن زمینه‌ برای تولید داخل روستا و صنایع دستی و ... را در رشد جوامع روستایی مهم ارزیابی کرد و گفت: توانمند‌سازی روستاها رمز توسعه و جلوگیری از روند مهاجرت جوانان به شهر است.

وی با بیان اینکه گیلان به یک کارگاه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نفت دریای خزر 750 متر سکوی نیمه شناور گذاشته‌ایم و حدود سه هزار متر حفاری صورت گرفته تا به گاز و نفت دست یابیم.

هاشم‌نیا به مشکل آب شرب رودبار اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه تدابیری اندیشیده شده است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و 400 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها به میمنت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار گیلان تلاش، وحدت و همدلی مسئولان و مردم را زمینه‌ساز عمران و آبادانی برشمرد و یادآور شد: تنها با وحدت است که امور مختلف انجام و شهرها و روستاها آباد می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول