اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد

100 پایگاه در جشن نیکوکاری گچساران فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 پایگاه در گچساران در جشن نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

100 پایگاه در جشن نیکوکاری گچساران فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرافراز آوری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس این شهرستان که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و با حضور امام جمعه، مدیر کمیته امداد و آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری برای کل کشور تبعات خوبی دارد و سبب توسعه حس نوع دوستی در میان جامعه می‌شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه در گچساران هر ساله برای هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌ریزی خوبی صورت می‌گیرد و سطح کیفی برنامه‌های این هفته در گچساران بیش از شهرهای دیگر کهگیلویه و بویراحمد است.

توسعه اشتغال زایی یکی از کارکردهای مهم کمیته امداد است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و محرومان خدمات بسیاری را ارائه و کارکردهای زیادی دارد.

آوری یکی از کارکردهای مهم کمیته امداد را توسعه اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد در بحث اشتغال‌زایی در سطح کشور بسیار موفق بوده و سالانه فرصت‌های شغلی بسیاری را فراهم می‌کند.

وی مبارزه با معضلات اجتماعی را از دیگر کارکردهای کمیته امداد ذکر کرد و ادامه داد: کمیته امداد در راستای مبارزه با معضلات اجتماعی برنامه‌های بسیاری در قالب طرح‌های گوناگون دارد و این برنامه‌ها تاکنون در جلوگیری از مفاسد اجتماعی تأثیر خوبی به همراه داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کمک به رفع نیازهای محرومان و نیازمندان می‌تواند پیامدهای مثبتی چون کاهش انواع آسیب ها را در پی داشته باشد.

آوری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری توسط 700 پایگاه در سطح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: در گچساران و در این هفته 100 پایگاه در سطح شهر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

وی در ادامه به وجوهات جمع‌آوری شده در هفته احسان و نیکوکاری در سطح کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: در سال 89 در سطح استان در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد که این رقم در سال 90 به 2 میلیارد و 330 میلیون ریال رسید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کاری که همراه با برنامه‌ریزی باشد کارنامه خوبی را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: گچساران در زمینه کمک‌های مردمی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارد و همه به این ظرفیت‌ها اعتقاد دارند.

آوری با تقدیر از نماینده گچساران و باشت در مجلس به خاطر توجه ویژه به کمیته امداد بیان داشت: در گچساران همگرایی خوبی شکل گرفته و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و نسبت به مستمندان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول