اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

تجلیل از پدری که تمام اعضای بدن فرزندش را اهدا کرد

خبرگزاری فارس: در مراسمی باشکوه، خسرو حسینی شهروند شهرستان جم که تمام اعضای فرزندش را به نیازمندان اهدا کرد، تجلیل شد.

تجلیل از پدری که تمام اعضای بدن فرزندش را اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، در آیینی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی جم برگزار شد از خسرو حسینی شهروند شهرستان جم که تمام اعضای فرزندش را به نیازمندان اهدا کرد، تجلیل شد.

در این آیین همچنین از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد جم نیز تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه شهرستان جم در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای‌ شهرستان و‌ دانشجو، دومین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام محمد گنجی اظهار داشت: به برکت این نظام خوشبختانه در این شهرستان سه تا دانشگاه داریم و امید است؛ دانشگاه‌ها رسالت اصلی خود که همان همکاری،‌ تعاون و اثرگذاری در رشد و توسعه شهرستان است را سرلوحه کار خود بگذارند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به شهر قم عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده؛ کسانی که پس از ستم هجرت کردند،‌ پس از آن هجرت در دنیا حسنه و پاداش و در آخرت اجر عظیم به آنها می‌دهیم.

امام جمعه جم یادآور شد: یکی از رموز موفقیت حضرت امام (ره)، صبر و توکل بر خدا بود و هر انسانی نمی‌تواند در مقابل ستمگران و طاغوتیان قیام کند.

گنجی ابراز داشت: باید یاد و خاطره و اخلاق حضرت امام خمینی(ره) سرلوحه زندگی همه ما در امورات زندگی قرار بگیرد؛ امام(ره) در بین ما ناشناخته است.

امام جمعه شهرستان جم در ادامه در ارتباط با ارزش دانشجو اذعان داشت: در هر دیاری قشر دانشجو ارزشمند است و باید جایگاه آن حفظ شود تا بتوانند در آینده خدمتگزاری صدیق برای این انقلاب و کشور باشند.

گنجی خاطر نشان کرد: مسئولان باید حواسشان جمع باشد تا وحدت همه قشرها خدشه‌دار نشده و دانشجویان باید در همه امورات کشور نقش بسزایی داشته باشند.

کلیپ یاد و خاطره شهید حمزوی و تقدیر و تجلیل از خسرو حسینی شهروند خیری که تمام اعضای فرزندش را به افراد نیازمند اهدا کرد از بخش‌های این همایش بود.

در پایان از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول