اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

مسابقه فرهنگی پلاک 57 در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقه بزرگ فرهنگی پلاک 57 با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با معارف انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی پلاک 57 در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر روحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه بزرگ فرهنگی پلاک 57 به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

روحی در ارتباط با آغاز فراخوان این مسابقه همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: این مسابقه با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان و عموم مردم با معارف انقلاب اسلامی ایران و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در سطح استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به دو صورت کتاب‌خوانی و پیامکی در سطح استان، یادآور شد: در بخش کتاب‌خوانی، سئوالات مسابقه گرفته شده از کتاب "ناشناخته‌ترین انقلاب دوران معاصر" نوشته حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان است که با تخفیف 34 درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود و در بخش پیامکی، سئوالات مسابقه برگرفته از ویژه‌نامه "ما قوم برگزیده‌ایم" است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی شهید روحی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های با کاروان انقلاب در مکان‌های میدان شهدا، میدان 10 دی، میدان بسیج و میدان تقی‌آباد و یا فروشگاه تسنیم واقع در چهارراه شهدا، پاساژ فیروزه نسبت به تهیه کتاب و ویژه‌نامه اقدام کنند.

روحی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ‌نامه‌های خود را حداکثر تا 1 اسفندماه ماه امسال به صورت اینترنتی به سایت www.shahidroohi.ir و یا به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یادآور شد: کپی پاسخ‌نامه در بخش کتاب‌خوانی قابل قبول نیست و شرکت در مسابقه تنها با کد ورود امکان‌پذیر است که ضمیمه کتاب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/70003/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول