اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

برپایی 1265 پایگاه جشن نیکوکاری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از برپایی یک‌هزار و 265 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری امسال در استان خبر داد.

برپایی 1265 پایگاه جشن نیکوکاری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد در سنندج برگزار شد اظهار کرد: 762 پایگاه از این تعداد در سطح مدارس، 340 پایگاه در مساجد و 61 پایگاه نیز در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه  84  پایگاه ثابت و 18 پایگاه سیار از تعداد مذکور مربوط به کمیته امداد امام خمینی است، افزود: بیش از 450 نفر از پرسنل قراردادی و رسمی کمیته امداد، 175 نفر از شوراهای روستاها، 51 اداره و 17 صنف در جشن نیکوکاری امسال مشارکت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان به میزان کمک‌های جمع‌آوری سال گذشته در جشن نیکوکاری در این استان را 3 میلیارد و 964 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 2 میلیارد و 776 میلیون ریال آن کمک‌های نقدی و یک میلیارد و 187 میلیون ریال کمک‌های جنسی بوده است.

به گفته موسی‌نژاد، میزان کمک‌های جمع‌آوری شده سال گذشته در پایگاه‌های کمیته امداد 3 میلیارد و 401 میلیون ریال، اصناف هفت میلیون و 500 هزار ریال، پایگاهای مدارس 265 میلیون و 185 هزار ریال و پایگاه‌های مساجد نیز 290 میلیون ریال بوده است.

وی هدف‌گذاری کمیته امداد در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در سال‌جاری را 6 میلیارد و 384 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: انتظار ما در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این جشن ملی تحقق 100 درصدی برنامه‌ها است و امیدواریم این مهم با مشارکت خوب مردم تحقق یابد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌هاست، تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از 340 خانواده زیرپوشش، برگزاری جشنواره نیکوکاری در تمام شهرستان‌ها و نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس استان همزمان با سراسر کشور از جمله برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری در این استان است.

موسی‌نژاد اضافه کرد:‌ حضور مسئولین در پایگاه‌های نیکوکاری، واگذاری مسکن به محرومان و مددجویان زیرپوشش و اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان در این هفته خواهد بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم در برنامه‌های کمیته امداد خواستار مشارکت آنان در این جشن ملی شد و افزود: خیرین و نیکوکاران استان علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارائه کمک‌های خود می‌توانند از طریق شماره حساب 0104244846000 بانک صادرات شعبه میدان آزادی نسبت به ارائه کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول