اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی در شهر آورد خوزستان کار آسانی نبود

نفت هنوز 540 دقیقه فرصت دارد / رادارهای نفت روی 6 بازی آتی زوم است

خبرگزاری فارس: صنعت نفت آبادان در شش بازی مانده به پایان لیگ برتر، بازی‌هایی نه چندان سخت را در پیش رو دارد که می‌تواند با حمایت هواداران و لغزش حریفان خود، در لیگ برتر آینده جایی برای خود دست و پا کند.

نفت هنوز 540 دقیقه فرصت دارد / رادارهای نفت روی 6 بازی آتی زوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سرانجام طلسم نبردن را در یک بازی بزرگ و حساس شکست تا ضمن کسب پیروزی پس از 20 بازی، شکست خوردن فولاد پس از 19 بازی، حریف هم استانی خود را پس از سال‌ها با شکست بدرقه کند.

نفتی‌ها با ارائه یک بازی برتر در این مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفته و موفق شدند حریف پرقدرت خود را با شکست بدرقه کنند.

اکنون شش هفته سرنوشت ساز به پایان لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، این شش بازی می‌تواند سرنوشت این تیم را تغییر داده و از سرازیر شدن نفت و اشک هواداران جلوگیری کنند.

بازیکنان صنعت نفت در این برهه از زمان که بازی‌های حساسی در پیش دارند باید متوجه اهمیت موضوع شوند که هر بازی برای آنان حکم یک فینال را دارد.

نقش مربیان این تیم اما کمتر از بازیکنان نیست، چرا که آنها نیز باید بازیکنان را به لحاظ روحی، روانی و فنی در شرایطی قرار دهند که این تیم بتواند با جدیت و اقتدار در بازی‌های خود ظاهر شود.

مدیران صنعت نفت اما، سخت‌ترین کار ممکن را برای بقای این تیم پیش‌رو دارند، چرا که با سقوط این تیم تلاش‌ها و هزینه‌ها چند برابر شده تا مجدانه و دوباره این تیم به لیگ برتر صعود کند.

روی صحبت با هواداران خونگرم و دوست داشتنی فوتبال آبادان است که همیشه یار وفاداری برای این تیم بوده و زرد طلایی خود را از جان عزیزتر می‌دانند، آنها باید این موضوع را به خوبی درک کنند و بدانند که اکنون وقت گلایه نیست.

تیم صنعت نفت که همانند یک بیمار بر بالین شهر آبادان سنگینی می‌کند نیازمند دست‌های طبیب شماست تا با حمایت‌ها و تشویق‌های خود بار دیگر حماسه‌ای بر روی سکوهای تختی بیافریند.

باید ورزشگاه تختی را مالامال از جمعیت کرد که این ورزشگاه دلتنگ پایکوبی‌های شما بر روی سکوهاست، باید دانست که با سقوط این تیم همه مردم از هر قشری در این میان متضرر خواهند شد.

تیم صنعت نفت، در دو بازی گذشته خود در مقابل استقلال تهران و فولاد خوزستان نشان داد که تیم بزرگی‌ست و بر اثر اتفاقات نادر فوتبال و حوادث غیرفوتبالی بوده که چنین جایگاهی دارد.

به طور حتم شایستگی‌های این تیم بیش از این‌هاست، چرا که روز گذشته نشان داد برای شادی دل هوادارانش به اندازه دو بازیکن حاضر به تلاش بوده و فقط نیازمند حمایت 90 دقیقه‌ای است.

نفت آبادان سه بازی خانگی دیگر را در آبادان برگزار خواهد کرد، در این بازی‌ها نفت میزبان سایپا، راه آهن و پیکان خواهد بود و در خارج از خانه به مصاف داماش، مس کرمان و ذوب آهن خواهد رفت و این نشان می‌د‌هد که این تیم راه سختی در پیش ندارد.

همچنین این تیم می‌تواند با بازی‌های مستقیمی که در برابر ذوب آهن و پیکان و داماش دارد ضمن بالا کشیدن خود حریفانش را جایگزین خود در قعر جدول بکند.

پس برای هیچ معجزه و کار بزرگی دیر نشده است، امید برای ماندن بسیار است و همه چیزی به همت مردان طلایی پوش صنعت نفت بستگی دارد.

علی دایلی

انتهای پیام/ 72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول