اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره مطرح کرد

تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی اولویت تبلیغات اسلامی شبانکاره است.

تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی در سطح منطقه از اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان محقق شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطر نشان کرد: شبانکاره دارای قابلیت‌های زیاد و ارزشمند فرهنگی و مذهبی است و هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی و خانه‌های قرآن و مراکز قرآنی و دینی در تمام ایام سال حضوری بانشاط در فعالیت‌های دینی دارند.

نیک‌نژاد تصریح کرد: اعزام مبلغان و روحانیون به مناطق دوردست در ایام سال با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و این روند تداوم خواهد داشت.

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی مذهبی تحویل سال شبانکاره ابراز داشت: امسال در تمامی مساجد و گلزار شهداء شهر و روستاهای شبانکاره مراسم تحویل سال به همراه قرائت قرآن و دعای تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی در سال جدید انجام می‌گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان داشت: برنامه‌های متنوع مذهبی و دینی برای مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده و برای استقبال از مسافران نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

نیک‌نژاد افزود: امروز در شرایطی که دشمنان برای کمرنگ کردن معنویات و ارزش‌ها تلاش می‌کنند باید نسبت به گسترش فرهنگ دینی در جامعه تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول