اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان:

حدود 400 کارآموز وکالت در اصفهان فعالیت می‌کنند / فعالیت 1666 وکیل در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 400 کار‌آموز وکالت در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند و این افراد در حال انجام مرحله کار‌آموزی برای وکالت هستند.

حدود 400 کارآموز وکالت در اصفهان فعالیت می‌کنند / فعالیت 1666 وکیل در اصفهان

سید مصطفی انوری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد وکلای فعال در استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 666 وکیل در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند که حدود 550 نفر از این وکلا از بانوان هستند.

وی به حق‌الزحمه وکلای دادگستری اشاره کرد و ادامه داد: براساس ماده 19 قانون وکالت و ماده یک آیین‌نامه توافقات بین وکیل و موکل معتبر بوده و لازم‌الاجراست.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به این موضوع موکل باید براساس مذاکرات و توافقات صورت گرفته حق‌الوکاله وکیل را بپردازد، تصریح کرد: قانون‌گذار برای میزان حق‌الوکاله وکیل هیچ مانعی ایجاد نکرده و همچنین مانعی نیز برای موکل ایجاد نکرده است.

وی به فعالیت کارآموزان وکالت در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 400 کار‌آموز وکالت در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند و این افراد در مرحله کار‌آموزی برای وکالت هستند.

انوری‌زاده با اشاره به تعداد کار‌آموزان وکالتی که امسال در استان اصفهان پذیرش شده‌اند، تأکید کرد: امسال حدود 190 کار‌آموز جدید وکالت در استان اصفهان انتخاب شده‌اند که پروانه‌های کار‌آموزی آنها از سال آینده صادر می‌شود و به این افراد ارائه می‌شود.

وی گفت: کار‌آموزان جدید وکالت از سال آینده در استان اصفهان فعالیت‌های کارآموزی خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول