اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

طرح خیمه‏های معرفت در ادارات و بازار اجرا شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح خیمه‏های معرفت در استان گفت: طرح خیمه‏های معرفت در ادارات و بازار اجرا شود.

طرح خیمه‏های معرفت در ادارات و بازار اجرا شود

حجت‏الاسلام علی باقری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح خیمه‏های معرفت در استان موفقیت‌آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه موفقیت طرح خیمه‏های معرفت قابل توجه است، افزود: می‏توان این طرح را در راستای تحقق مفاهیم دینی گسترش داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: باید نسبت به گسترش امر به معروف و نهی از منکر تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تذکر لسانی را موضوعی مهم در نهی از منکر دانست و گفت: تذکر لسانی باید در جامعه به موضوعی عمومی و همگانی تبدیل شود.

*پیشنهاد تذکر لسانی در فضاهای عمومی

 باقری با اشاره به پیشنهاد تذکر لسانی در فضاهای عمومی، خاطرنشان کرد: می‏توان با استقرار روحانیون در فضاهای عمومی مانند پارک‏ها با حفظ شأنیت روحانیون اهداف تذکر لسانی را تحقق بخشید. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تبدیل تذکر لسانی به فرهنگ مرسوم در جامعه را خواستار شد و گفت: باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به نزدیک شدن ایام عید اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و گردشگری می‏توان در ایام عید به آن تحقق بخشید.

*تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی

باقری طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را از تاکیدات مقام معظم رهبری خواند و ادامه داد: در استان اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر ظرفیت‏های فرهنگی امامزادگان، خاطرنشان کرد: برای گسترش مفاهیم دینی می‏توان از این ظرفیت‏ها استفاده کرد.

*ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با تکیه بر ظرفیت‏های امامزادگان

وی به موضوع حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌تواند با تکیه بر ظرفیت‏های امامزادگان تحقق یابد.

 باقری تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: اقدامات مناسبی در سال‌جاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول