اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مفاهیم امر به معروف به گفتمانی همگانی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: مفاهیم امر به معروف به گفتمانی همگانی تبدیل شود.

مفاهیم امر به معروف به گفتمانی همگانی تبدیل شود

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: باید مفاهیم امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان جزئی از مبانی دینی در میان مردم همگانی کرد.

وی به تذکر لسانی اشاره کرد و افزود: تذکر لسانی برای نهی از منکر در جامعه ضروری است و باید به آن نگاه ویژه‏ای داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید تذکر لسانی مربوط به همه ایام سال باشد، یادآور شد: تذکر لسانی نباید به محرم و صفر محدود شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح ادارات استان جاری شود

وی به نهادینه کردن موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‏های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح ادارات استان جاری شود.

دشتکی با بیان اینکه ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر تاکیدات و ابلاغیه‏های متعددی برای توجه به این موضوع داشته است، افزود: توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر به همه دستگاه‏های فرهنگی استان ابلاغ شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به گزارش فعالیت‏های دستگاه‏های اجرایی استان اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‏های اجرایی عملکرد مناسبی در این مورد داشته‏اند.

وی تذکر لسانی را از مصادیق بارز در مفهوم امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: تذکر لسانی باید در سطح جامعه به امری همگانی تبدیل شود.

 

اعزام یک‌هزار و 200 روحانی به مناطق مختلف استان

دشتکی از اعزام یک‌هزار و 200 روحانی به مناطق مختلف استان برای تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: تلاش‏های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر مطرح شدن نهی از منکر در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: برای گسترش این موضوع باید اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در هیات مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری برای تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر اقدامات مناسبی در سطح هیات مذهبی صورت گرفته است.

دشتکی با تاکید بر اهمیت مقوله پژوهش در مفاهیم دینی، خاطرنشان کرد: اداره پژوهش در موضوع امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‏های مناسبی انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به فعالیت‌های پژوهشی در موضوع امر به معروف اشاره کرد و گفت: تا پایان سال اقدامات پژوهشی در این زمینه تدوین می‏شود.

طرح پژوهشی حجاب در شهرستان ابهر در حال انجام است

وی فعالیت‏های علمی در موضوع حجاب را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: طرح پژوهشی حجاب در شهرستان ابهر در حال انجام است.

دشتکی عمومی شدن مفاهیم دینی در سطح جامعه را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: باید فعالیت‏های آموزشی در سطح جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول