اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

تحریم‌های غرب در هم شکسته شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لامرد با بیان اینکه تحریم‌های اخیر غرب با مقاومت مردم در هم شکسته شده گفت: ملت ایران هیچ‌گاه برای شکم خود تسلیم دشمن نمی‌شود.

تحریم‌های غرب در هم شکسته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لامرد اظهار داشت: پاسخ جمهوری اسلامی به هرگونه حمله نظامی به خاک خود پاسخی دندان‌شکن است.

خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه تحریم‌های اخیر غرب با مقاومت مردم در هم شکسته شده گفت: ملت ایران هیچ‌گاه برای شکم خود تسلیم دشمن نمی‌شود.

‌هاشمی‌شهیدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما کشوری هستیم که خداوند تمام برکاتش را در آن قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم هرچه سریع‌تر از سوی مسئولان حل شود ابراز داشت: اگر تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شود به طور یقین مشکلات اقتصادی نیز به خوبی حل می‌شود.

خطیب جمعه لامرد اضافه کرد: باید هر کس به اندازه توان خود به مردم خدمت کند.

این مسئول در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته درخت‌کاری بیان داشت: فرهنگ جامعه باید در زمینه درخت کاری خودش را نشان دهد.

هاشمی‌شهیدی در مورد هفته احسان و نیکوکاری نیز گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای فعال در طول 34 سال از عمر انقلاب اسلامی بوده و در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز به خوبی عمل کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد در ادامه سخنان خود با یاد‌آوری حماسه‌آفرینی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: جانبازان انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس شهدای زنده کشور محسوب می‌شوند. همچنین باید شکرگزار وجود نعمت بزرگ جانبازان در کشور باشیم.

مذاکره با آمریکا معنایی ندارد

همچنین خطیب موقت جمعه شهرستان جهرم گفت: تا زمانی که آمریکا به دنبال منفعت‌طلبی است مذاکره با آن معنایی ندارد.

حجت‌الاسلام علی محمد مدبر در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر دارالمومنین با اشاره به لزوم وحدت و یکدلی میان اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: آفت وحدت و یکدلی میان مسلمانان عدم رعایت تقوای الهی بوده و برای ماندگاری این مهم باید پشتوانه تقوا داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدگاه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مورد مسئله ارتباط  با آمریکا گفت: امام خمینی (ره) رابطه ایران با آمریکا را تنها به خاطر منفعت‌طلبی این کشور می‌دانند و این امر را صلاح کشور نمی‌دانند.

خطیب موقت جمعه جهرم ادامه داد: در چنین حالتی مذاکره با آمریکا معنایی ندارد.

مدبر در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه جهرم با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ابراز داشت: امام، تنها 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد پربرکت و اساسی را صادر کردند.

وی با بیان اینکه  ثواب کارهای خوب در زندگی و کمک به محرومان تا زمانی که این امر پابرجا بوده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی نزدیک به 34 سال است که به ارائه خدمت به محرومان و مستمندان می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی استان فارس در سال‌های گذشته 100 میلیارد ریال به مسئله درمان و داروی مستمندان اختصاص داده است، عنوان کرد: در این سال‌ها 700 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه از طرف این نهاد به مستمندان اعطا شده است.

مدبر در پایان اذعان داشت: همچنین کمیته امداد امام خمینی زمینه اشتغال 60 هزار نفر را مهیا کرده و به 120 هزار دانش آموز زیر پوشش خود خدمات ارائه داده است.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول