اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند خبر داد

رشد مدارس قرآنی در شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: آمار قرآن‌آموزان و مدارس قرآنی در دهه اخیر رشد مناسب و خوبی داشته که این مهم دارای آثار و برکات خیر بوده و نشانه تلاش مدیران و دبیران مدارس است.

رشد مدارس قرآنی در شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در مراسم گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت اسلامی اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز در جمع مدیران، معاونان و معلمان مدارس شهرستان البرز در تالار شهر الوند، ضمن تبریک هفته تعلیم و تربیت اسلامی به تمام مربیان و دلسوزان نظام اظهار کرد: آموزش قرآن کریم به دانش‌آموزان آثار و برکات خیری دارد و نباید از مسائل علمی و تربیتی دانش‌آموزان غافل بود.

وی با اشاره به آثار و برکات خیر در تحول صورت گرفته آموزش و پرورش عنوان کرد: آمار قرآن‌آموزان و مدارس قرآنی در دهه اخیر رشد مناسب و خوبی داشته که این مهم نشانه تلاش مدیران و دبیران مدارس است.

امام جمعه شهر الوند رشد حوزه‌های علمیه در هر شهری را سبب بهره‌مندی مردم از برکات الهی و معنوی دانست و تصریح کرد: شخصیت‌های بزرگ از حوزه‌های علمیه مناطق کوچک شهری برخاسته‌اند.

عادل‌پور اذعان داشت: اگر بتوانیم در سال آتی 200 نفر از دانش‌آموزان با استعداد و با تربیت اخلاقی را جذب حوزه‌های علمیه البرز کنیم، شهرستان البرز و به تبع آن، استان و کشور بیمه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تربیت دانش‌آموزان از همان دوران نوجوانی و حضور آنان در حوزه‌های علمیه ممکن است سبب شود در آینده از مدیران و مسئولان جامعه شوند.

لازم به ذکر است در این مراسم، از سوی آموزش و پرورش استان قزوین به 10 نفر از فرهنگیان شهرستان البرز به قید قرعه بلیت سفر مشهد هدیه داده شد.

همچنین در این مراسم، جعفر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و محمدحسین تقوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول