اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای هنرمندان آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای هنرمندان آبپخش خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای هنرمندان آبپخش

محمدرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

این مسئول افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و تلاش برای جذب مخاطبان جوان در برنامه‌های مناسبتی از جمله برنامه‌هایی است که مورد تاکید قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در دستور کار قرار دارد و در سال جاری در این راستا اقدامات جدی و اساسی صورت گرفته است.

دهقانی تصریح کرد: هنرمندان تاثیر بسیار زیادی بر جامعه دارند و به ویژه بر نسل جوان و نوجوان تاثیرگذار هستند و به هر میزان برنامه‌های باکیفیت اجرایی شود به موفقیت بیشتری می‌رسیم.

وی اضافه کرد: از سایر مسئولان نیز انتظار داریم در کمک به هنر و هنرمندان اهتمام داشته باشند و در توسعه و رشد فرهنگ و هنر منطقه ایفای نقش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان کرد: توانمندسازی هنرمندان و افزایش دانش و علم هنرمندان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش راهکارهای ارزنده‌ای در این راستا دارد.

این مسئول از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای هنرمندان آبپخش خبر داد و گفت: این برنامه با تلاش و برنامه‌ریزی بسیار خوبی در آبپخش انجام می‌شود و انتظار داریم با استقبال روبه‌رو شود.

دهقانی در پایان اذعان داشت: در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که با همکاری هنرمندان و گروه‌های فرهنگی هنر اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول