اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

ساری با وجود استقرار 70 اداره‌کل نباید محروم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ساری با اشاره به وجود 70 اداره‌کل در مرکز استان مازندران گفت: باید دست به دست هم دهیم تا ساری را از محرومیت نجات دهیم.

ساری با وجود استقرار 70 اداره‌کل نباید محروم باشد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری این شهر اظهار داشت: در حال حاضر اگر مسئولی با تفکر ولایت فقیه زاویه داشته باشد و نسبت به تفکرات ولی فقیه کج‌روی کند، باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی ایران سخنان رهبری فصل‌الخطاب است و همه مسئولان در زمان دریافت سمت این موضوع را پذیرفتند و نیاز است در حال حاضر نیز مسئولیت‌پذیر باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مسئولان الگوی مردم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در گفتار و رفتار مراقب خود باشند، چون مردم ما را به عنوان چهره مذهبی می‌شناسند و این مسئولیت سنگینی بر دوش ما نهاده است.

وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم طی 34 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: با وجود تهدید‌ها و تحریم‌های زیادی که کشور با آن مواجه بوده است، مردم در 22 بهمن به خوبی ولایت‌مداری خویش را به اثبات رساندند.

قاسمی عنوان کرد: دشمن با تهدید، ترور و تهاجم فرهنگی سعی دارد به فرهنگ غنی اسلامی مردم ما لطمه وارد کند و مسئولان باید نسبت به این امور هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: اگر نسبت به امور فرهنگی در استان بی‌تفاوت باشیم، شاهد سونامی فرهنگی خواهیم بود. 

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی مشکلات شهری در مرکز استان مازندران بیان داشت: مسئولان ساری باید تلاش کنند، مظلومیت و محرومیت این شهرستان را رفع کنند.

وی ابراز داشت: امکانات رفاهی مناسبی در سطح شهر ساری وجود ندارد.

قاسمی در پایان با اشاره به وجود 70 اداره‌کل در استان مازندران متذکر شد: باید دست به دست هم دهیم تا ساری را از محرومیت نجات دهیم.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول