اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

کسانی که زندگیشان براساس اشرافیت است، اصول‌گرا نیستند / هر کسی را اصول‌گرا نمی‌دانیم

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: خیلی از کسانی که ادعای اصولگرایی دارند، اصول‌گرا نیستند، کسانی که زندگی آنها بر اساس اشرافیت شکل گرفته است را قبول نداریم.

کسانی که زندگیشان براساس اشرافیت است، اصول‌گرا نیستند / هر کسی را اصول‌گرا نمی‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امروز در مناظره با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، اظهارداشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند، اصول‌گرایی دارای هشت شاخص است که می‌توان به پایبندی به فرهنگ اصیل اسلام، مردم‌مداری، پرهیز از اسراف و اشراف‌گری و حرکت به سمت پیشرفت کشور اشاره کرد و البته خود ایشان گفتند عقبه تئوریک این نظام، علامه مصباح یزدی است.

وی افزود: اصول‌گرایی یک ‌منش و مرام است، یک حزب یا جریان سیاسی نیست و رهبر آن شخص مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هر کسی را اصول‌گرا نمی‌دانیم، ما شاخص داریم و بر اساس آن اصول‌گراها مشخص می‌شوند.

این فعال سیاسی، حسین بشیریه را رهبر فکری اصلاح‌طلبان معرفی کرد و از سروش، مهاجرانی و سازگارا به ‌عنوان بزرگان اصلاحات نام برد که فراری‌اند و خارج از کشور به‌سر می‌برند و خطاب به کواکبیان هم عنوان کرد که آنها شما را هم به‌عنوان رهبر اصلاحات قبول ندارند.

روانبخش اضافه کرد: شما می‌فرمایید رهبر اصلاح‌طلبان آقا هستند که حرف اشتباهی است؛ رهبر شما خاتمی هم نیست، زیرا او را یک روز سوار قطار اصلاحات می‌کنند و یک روز پیاده! بین اصلاحات واقعی و آمریکایی فرق است؛ کجا آقا می‌تواند رهبر کسانی باشد که در فتنه 88 حضور داشتند.

وی ادعای کواکبیان مبنی بر اینکه آقای بشیریه شخصیتی در جریان اصلاحات نیست را رد کرد و یادآور شد: این آقا در مرکز مطالعات ریاست جمهوری هاشمی فعالیت می‌کرده و استاد راهنمای 40 پایان‌نامه اعضای ارشد مشارکت بوده است؛ البته هاشمی رفسنجانی پدربزرگ اصلاح‌طلبان است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما هرگز با مشایی به‌عنوان مغز متفکر دولت کنار نمی‌آییم، خطاب به کواکبیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از آیت‌الله مصباح یزدی به‌عنوان عالمی بصیر به‌معنای حقیقی کلمه یاد کردند؛ چرا شما جملات آقا را قبول نمی‌کنید، ایشان بارها درباره مشروعیت نظام صحبت کردند و با ولایت الهی، رئیس جمهور را منصوب می‌کنند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، داشتن شرایط قانونی و توان اجرایی بالا برای حل امورات کشور را ملاک‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و ولایت‌محور بوده و قلبا رسیدگی به مشکلات فرهنگی اجتماعی را باور داشته باشد؛ قرار نیست که اصلح و معصوم باشد و ما در جبهه پایداری به‌دنبال همین ملاک‌ها هستیم.

روانبخش در بخشی از سخنانش کواکبیان را نوچه مشارکت خطاب و اضافه کرد: آنها شما را هم قبول ندارند که کواکبیان پاسخ داد، من به کسوت روحانیت آقای روانبخش احترام ‌می‌گذارم؛ نوچه متعلق به افراد لات است؛ اگر می‌خواهیم با این ادبیات صحبت کنیم، بهتر است مناظره قطع شود.

روانبخش بعد از این سخنان ضمن عذرخواهی از کواکبیان برای بیان لفظی توهین‌آمیز، اضافه کرد: وقتی شما در بیان خود رئیس جمهور یک ملت را به بازی می‌گیرید، نباید برای یک نوچه ناراحت شوید! 

روانبخش با بیان اینکه برخی خواص بیش از صد مورد، خلاف منویات حضرت آقا رفتار کرده‌اند خواستار تبری رسمی مدعیان خط امام از سران فتنه شد.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول