اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خبر داد

احداث 91 پایگاه امداد جاده‌ای / ایجاد 33 مرکز علمی کاربردی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از احداث 91 پایگاه جاده‌ای و شش پایگاه هوایی در سراسر کشور خبر داد.

احداث 91 پایگاه امداد جاده‌ای / ایجاد 33 مرکز علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج امیرحسین آزادی‌وفا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد اظهار کرد: به منظور تقویت بیشتر هلال‌احمر در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حرکت‌های بزرگی آغاز شده که احداث 91 پایگاه امداد جاده‌ای از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی ادامه داد: احداث 6 پایگاه هوایی، 22 انبار و سوله، بازسازی 108 سالن ورزشی و احداث 33 مرکز علمی کاربردی از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر به منظور ارتقا خدمات‌رسانی به مردم است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: بیش از 2 هزار خودرو نیز در مدت زمان ذکر شده به ناوگان هلال‌احمر اضافه شده که نقش بسزایی در اجرای برنامه‌های امداد و نجات داشته است.

تدوین آیین‌نامه جدید حقوق و دستمزد هلال‌احمر

آزادی‌وفا از تدوین آئین‌نامه حقوق و دستمزد هلال‌احمر خبر داد و بیان داشت:  یکی از دغدغه‌های هلال احمر تدوین این آیین‌نامه بود که خوشبختانه تا پایان سال‌جاری تکمیل می‌شود و از سال آینده وارد فاز اجرا خواهد شد.

به گفته وی، تدوین و اجرای این آیین‌نامه وضعیت پرداخت حقوق امدادگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر را در مسیر مثبت تغییر می‌دهد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از استخدام و جذب 250 نفر در مرحله اول از طریق آزمون برای امور اداری و ستادی هلال‌احمر خبر داد و گفت:  100 نفر دیگر در حال جذب و تعدادی نیز برای شعب هلال‌احمر در سال آینده جذب می‌شود.

آزادی‌وفا از جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان نگینی درخشان در کشورهای منطقه نام برد و گفت: ایثار و تلاش فعالان و کارکنان، هلال‌احمر ایران را به یکی از موفق‌ترین جمعیت‌ها در سطح منطقه تبدیل کرده است.

وی در ادامه از مسئولیت به عنوان امانت ‌الهی نام برد که باید بر اساس موازین شرعی امانت‌داری شود چرا که مجموعه قوانین نظام اسلامی منطبق بر قوانین الهی و آموزه‌های دین و شرع است.

آزادی‌وفا با بیان به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، گفت: انسان قادر به تامین همه نیازهای خود نیست از این رو در اجتماع و زندگی اجتماعی این نیازها را تامین می کند.

وی تصریح کرد: اگر همه انسان‌ها به وظیفه اجتماعی خود بدون کم و کاست عمل کنند و نسبت به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند خود را مسئول بدانند بسیاری از مشکلات جوامع انسانی برطرف و حرکت در مسیر توسعه شتاب می‌گیرد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در پایان از تواضع به عنوان مهم‌ترین شاخصه مدیران موفق نام برد و گفت: تواضع و فروتنی موجب می‌شود تا مسئولین به بندگان خدا بی‌منت خدمت کنند.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول