اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مجتمع فنی تهران‌

گردهمایی منطقه‌ای نقش دانش مدیریت در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی منطقه‌ای نقش دانش مدیریت توسط مجتمع فنی تهران در کرمانشاه در ارتقاء شایستگی‌های سازمان‌های دولتی و صنایع در مجتمع فرهنگی انتظار در کرمانشاه برگزار شد.

گردهمایی منطقه‌ای نقش دانش مدیریت در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گردهمایی منطقه‌ای نقش دانش مدیریت در ارتقای شایستگی‌های سازمان‌های دولتی و صنایع با حضور استانداران و مدیران ارشد 6 استان ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و جمع کثیری از اساتید دانشگاه در مجتمع فرهنگی - هنری انتظار برگزار شد.

در این همایش که به ‌همت استانداری کرمانشاه و مجتمع فنی تهران در استان کرمانشاه برگزار شد، تمام صاحبان مشاغل، اساتید و علاقه‌مندان به دانش حضور یافتند.

ایوب آدینه‌وند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه مدیریت دانش هر سازمان برای دست‌یابی به اهداف خود از مجموعه دانش تک‌تک افراد که در ذهن آنها انباشته شده، بهره می‌برد، ادامه داد: مدیریت دانش، علم ایجاد و استفاده از خرد جمعی است.

مسئول برگزاری این همایش، ایجاد نگرش مثبت درباره مدیریت دانش در بین کارکنان سازمان‌های دولتی و به‌کارگیری این مدیریت  در برنامه استراتژیک این سازمان را از اهداف این گردهمایی عنوان کرد و افزود: ارائه و آموزش مدیریت دانش به مدیران ارشد، به حداقل رساندن هزینه تبدیل دانش پنهان به دانش آشکار و افزایش کارایی کیفیت، بهره‌وری و نوآوری در سازمان‌های دولتی مدیران خواهان رشد و ثبات، از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مدیرعامل مجتمع فنی تهران در استان کرمانشاه، ادامه داد: تسری نگرش دانش و به اشتراک‌گذاری آن در بین کارکنان سازمان از دیگر مزایای برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/2700/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول