اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد مطرح شد

رشد 33 درصدی بودجه خدمات شهری شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: بودجه حوزه خدمات شهری، پنج درصد از کل بودجه شهرداری مشهد را شامل می‌شود.

رشد 33 درصدی بودجه خدمات شهری شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه غیور در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد اظهارداشت: اولویت‌های حوزه خدمات شهری شامل برون‌سپاری امور مربوط به خدمات شهری به بخش خصوصی، ارتقاء کیفی اقدامات اجرایی جمع‌آوری و حمل زباله و افزایش مکانیزاسیون در بخش خدمات شهری، توسعه مراکز ایمنی و تجهیزات و به روز رسانی امکانات موجود، توازن در دسترسی به فضای سبز محلی و منطقه‌ای و گسترش کمربندهای سبز شهری است.

وی افزود: سیستم‎های آبیاری کارا و اثربخش، کاهش دفن پسماندهای شهری و استفاده مجدد از آن، توسعه سرویس‎های بهداشتی و آب سردکن، استقرار سطوح مراکز تجاری و خدماتی شهر و توسعه کمی و کیفی آرامستان‎ها از دیگر اولویت‎های این بخش است.

وی در ادامه از رشد 12 درصدی بودجه مربوط به مطالعات حوزه خدمات شهری و محیط زیست خبر داد و افزود: برنامه فضای سبز شهری و پسماند شهری نیز با رشد 23 درصد مواجه بوده است.

غیور به کاهش 17 درصدی بودجه بهداشت عمومی شهر اشاره کرد و گفت: بودجه مشاغل و مراکز خرید شهری نیز در مقایسه با سال 91، 28 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد در ادامه بودجه سازمان فردوس‌های شهری را نسبت به سال گذشته دارای 68 درصد رشد عنوان کرد و افزود: بودجه ایمنی شهری نیز 49 درصد رشد داشته است و در مجموع بودجه خدمات شهری شهرداری مشهد در سال آینده رشد 33 درصدی دارد.

انتهای پیام/70005/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول