اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرمانشاه:

محصولات نمایشگاه بهاره با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کرمانشاه گفت: محصولات نمایشگاه فروش بهاره استان با 10 الی 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

محصولات نمایشگاه بهاره با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بابک بیات عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمانشاه اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به اندازه 3 هزار متر مربع با 250 غرفه؛ محصولات خود را با 10 الی 15 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

بیات تصریح کرد: در این نمایشگاه 330 تن پسته خام از نوع صادراتی عرضه می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام مردم در نمایشگاه، در 6 نقطه گوشت توزیع می‌شود.

وی افزود: هم‌زمان با توزیع گوشت و برنج در نمایشگاه در سطح شهر نیز برای رفاه حال شهروندان توزیع گوشت و برنج را داریم و بیشترین توزیع برنج در مناطق محروم شهر صورت می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و روان شدن ترافیک در محل نمایشگاه، از مینی‌بوس و تاکسی ون برای حمل مسافر از میدان آزادی تا پارک شاهد و از انتهای مسکن تا پارک شاهد استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت کار اصناف در اسفند ماه از 8:30 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 22 شب به‌صورت یک‌سره ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در این ایام 50 نفر کنترل ویژه بر واحدهای خرده‌فروشی خواهند داشت و 16 گشت مشترک نیز بازار را کنترل خواهند کرد.

وی رنگ‌آمیزی درهای کرکره‌ای خیابان مدرس تا انقلاب، فروش فوق‌العاده در سطح فروشگاه‌های صنفی پوشاک، کیف و کفش از 5 اسفند ماه را از برنامه‌هایی عنوان کرد که در اسفند ماه سال‌ جاری انجام می‌شود.

بیات خاطر نشان کرد: 50 هزار اتیکت کوچک و بزرگ از روز شنبه آینده در سطح واحدهای صنفی توزیع می‌شود و تمامی واحدها موظف هستند که از این اتیکت‌های متحدالشکل استفاده کنند.

وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی با شماره تلفن 8258840 به‌طور مستقیم با مدیریت مجمع امور صنفی تماس بگیرند تا ظرف مدت 15 دقیقه در محل حاضر و به مشکل رسیدگی شود.

حشمت‌الله کبودی نیز در ادامه از حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: از هیچ تخلفی صرف‌نظر نمی‌شود و به‌شدت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: گرفتن فاکتور فروش از فروشنده حق مشتری است و هر فروشگاهی از ارائه فاکتور خودداری کند، با وی به‌شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول