اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

راه‌حل تمام مسائل حل مشکلات علوم انسانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل مشکلات حوزه علوم انسانی شاهد حل تمام مشکلات بشری خواهیم بود.

راه‌حل تمام مسائل حل مشکلات علوم انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرهادی قره‌سید بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان حقوق دانشگاه پیام نور تبریز اظهار کرد: همه مشکلات جوامع انسانی ناشی از مشکلاتی است که در حوزه علوم انسانی به وجود آمده و در نتیجه با حل و رفع این مشکلات شاهد پایان بخشی به تمام مشکلات خواهیم بود.

وی افزود: انسان از لحاظ جسمی و ظاهری و از جنبه روحی و فکری می‌تواند خالی و نیازمند باشد که تامین نیاز بخش روحی و فکری با ارجحیت همراه است.

قره‌سید از دانشجویان خواست تا از فضا و موقعیت‌های آموزشی به نحو احسن و برای طی مدارج بالای علمی استفاده کنند و بیشترین توان و زمان خود را در این مقطع در این زمینه بکار گیرند و از تمرکز بر روی موضوعات و مسائل که آنان را از این راه فارغ کند خودداری کنند.

قره‌سید زمان مطالعه را برای همه مهم دانست و گفت: اختصاص زمان مطالعه بخصوص برای دانشجویان و پویندگان علم و دانش باید در اولویت قرار گیرد.

وی اشتهاد به علوم و زبان‌های روز دنیا را نیز یادآور شد و گفت: همه ما نیازمند برقراری ارتباط در سطح وسیع و به خصوص با جوامع علمی و بشری هستیم که رسیدن به این خواسته و مستلزم مجهز شدن به علوم روز دنیا و زبان‌های بین‌المللی است.

در این نشست دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور تبریز سئوالات حقوقی و قضایی خود را با نماینده مجلس در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول