اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره ملی امام صادق (ع) عنوان کرد

ارسال 25 مقاله به کنگره ملی امام صادق (ع) ‌

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره ملی امام صادق (ع) گفت: 25 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی امام صادق (ع) واصل شده است.

ارسال 25 مقاله به کنگره ملی امام صادق (ع) ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عرب‌زاده ظهر امروز در کنگره ملی امام صادق (ع) اظهار داشت: در فرصت کوتاه یک ماهه‌ ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره، 25 مقاله وصول شد.

وی افزود: 23 مقاله از استان کرمان و دو مقاله‌ از قم به دبیرخانه ارسال شده که 12 مقاله را اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نگاشته‌اند.

عرب‌زاده با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای امر پژوهش در حوزه‌های علمیه انجام می‌شود، گفت: جای بسی خرسندی است که در نتیجه این اقدام 13 مقاله توسط طلاب نگاشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمان آمادگی کامل برای حمایت علمی از چنین کنگره‌هایی را به شرط آنکه کنگره از وسعت وقت برخوردار باشد دارد، عنوان کرد: برای این کنگره‌ها باید وقت کافی منظور شود تا شاهد رشد روزافزون آثار باشیم.

وی ابراز داشت: چنانچه طلاب در زمینه‌های علمی ضعف پیدا کنند به سایر جنبه‌های زندگی آنان تسری پیدا می‌کند، اما اگر این جنبه تقویت شود، سایر ضعف‌های آنان پوشش داده می‌شود.

عرب‌زاده خاطر نشان کرد: راه‌اندازی مرکز مطالعات فرهنگی حوزه علمیه کرمان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در خدمت همه علما و روحانیان است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول