اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 30 واحد صنفی

فروش فوق‌العاده ماسال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال از مشارکت حدود 30 واحد صنفی در برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در این شهرستان خبر داد.

فروش فوق‌العاده ماسال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سید رسول موسوی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برپایی فروش فوق‌العاده در آستانه سال جدید اظهار کرد: 30 واحد صنفی در برپایی فروش فوق‌العاده مشارکت دارند.

وی این واحدها را عمدتاً عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و آجیل و شیرینی عنوان کرد.

به گفته این مسئول، این واحدها از 15 اسفند ماه جاری با نصب پرده و پلاکارد اقدام به برپایی فروش فوق‌العاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با تخفیف حدود 10 تا 15 درصد نسبت به قیمت‌های مشابه در دیگر واحدهای صنفی بازار تهیه کنند.

موسوی از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌ بهاره در ماسال خبر داد و یادآور شد: در ایام پایانی سال و از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه جاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است که جزئیات این برنامه متعاقباً به اطلاع شهروندان می‌رسد.

وی درباره توزیع میوه شب عید شهروندان ماسالی خاطرنشان کرد: توزیع 60 تن سیب و پرتقال شب عید نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای تنظیم بازار در این شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال افزود: این میوه‌ها در ایام پایانی سال با نرخ مصوب دولتی در مکان‌های مناسب در سطح شهرستان توزیع می‌شود و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی ذخیره‌سازی اقلام پرمصرف را از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار در ماسال ذکر کرد و افزود: با هدف فراهم‌سازی امکان دسترسی آسان‌تر مردم در تأمین کالای اساسی مورد نیاز به ویژه گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن و شکر مقادیر مناسبی از این اقلام برای توزیع در ماسال ذخیره‌سازی شده است.

موسوی افزود: این کالا در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ها در بازار برای تعدیل قیمت‌ها با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین‌ ماه سال 92 در ماسال خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف حصول اطمینان از سهولت تأمین مایحتاج عمومی توسط مردم، عدم کمبود در عرضه کالا و نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول، در طرح نظارت ویژه نوروز ده‌ها نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری با همکاری تعزیرات حکومتی ماسال حضور دارند و بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی را تشدید می‌کنند.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول