اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

فرماندار عسلویه به زودی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از استقرار فرمانداری عسلویه خبر داد و گفت: فرماندار عسلویه به زودی معرفی می‌شود.

فرماندار عسلویه به زودی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدحسن پرآور ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار ویژه عسلویه اظهار کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری مهم و ارزشمند است که باید از این فرصت برای رضایت خداوند و مردم استفاده کنیم.

وی با تقدیر از خدمات نادری بخشدار سابق عسلویه افزود: نادری با تلاش و پشتکار خوبی که داشت خدمات ارزشمندی برای این منطقه انجام داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: خردادماه سال آینده شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم بود و انتظار داریم این انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود.

پرآور تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد فتنه جدید در انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که باید هوشیار باشیم و با بصیرت لازم توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند و با حرکت در مسیر ولایت در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

معاون استاندار بوشهر گفت: باید هوشیار باشیم و با حضور باشکوه در انتخابات آینده بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

پرآور از استقرار فرمانداری در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: به زودی فرمانداری در عسلویه مستقر می‌شود و فرماندار این شهرستان نیز در آیین ویژه‌ای معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در خردادماه آینده با استقرار فرمانداری در عسلویه برگزار می‌شود و این قول را به مردم عسلویه می‌دهیم که این مهم در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

در این آیین با تقدیر از زحمات عبدالله نادری (بخشدار سابق)، سید محمد احمدپور به عنوان بخشدار ویژه عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول