اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تخلیه مرکز کودکان بی‌سرپرست بجنورد با وساطت دادستانی برطرف شد

خبرگزاری فارس: شهرداری بجنورد نسبت به آنچه که بدهی معوقه اجاره محل مرکز کودکان بی‌سرپرست بجنورد با نام غدیر عنوان کرده، درصدد تخلیه این مرکز از ملک متعلق به خود بوده که سرانجام با وساطت دادستانی و تعامل شهرداری مشکل برطرف شد.

تخلیه مرکز کودکان بی‌سرپرست بجنورد با وساطت دادستانی برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شهرداری بجنورد نسبت به آنچه که بدهی معوقه اجاره محل مرکز کودکان بی‌سرپرست بجنورد با نام غدیر عنوان کرده، درصدد تخلیه این مرکز از ملک متعلق به خود بوده که سرانجام با وساطت دادستانی و تعامل شهرداری مشکل برطرف شد.

این موضوع پس از آن شکل گرفت که مرکز غدیر به خاطر مشکلاتی ماه‌ها از پرداخت مال‌الاجاره به شهرداری امتناع کرد.

شهرداری بجنورد نیز که در ماه‌های اخیر با مشکلات مالی مواجه بوده و واحدهای مختلف که تحت مالکیت شهرداری بوده را مکلف کرده تا نسبت به پرداخت دیون خود به این مجموعه اقدام کنند از مرکز غدیر که گویا 5 سال در این محل اجاره نشین شهرداری بوده درخواست کرد تا نسبت به تصفیه بدهی خود اقدام کند.

شهرداری بجنورد پس از چندین بار تذکر برای پرداخت بدهی مال‌الاجاره معوقه این مرکز، به خاطر عدم انجام تعهدات از سوی این مرکز، راساً وارد عمل شده و در صدد تخلیه این مجموعه بود که سرانجام با دخالت مسئولان و تعهد مرکز غدیر برای پرداخت دیون و تخلیه تا اوایل سال آینده این مشکل فیصله یافت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجنورد در این باره اظهار کرد: مرکز غدیر سالهاست که کار نگهداری کودکان بی‌سرپرست پسر را بر عهده داشته و زیر نظر بهزیستی فعالیت دارد.

احسان حسینی‌معصوم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این مرکز به صورت هیئت امنایی از سوی نیکوکاران اداره می‌شود، گفت: البته بهزیستی نیز به ازای نگهداری هر کودک بی‌سرپرست یارانه‌ای را در قالب حمایت ارائه می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در روز گذشته در مرکز غدیر واقع در خیابان یادگار بجنورد و اقدام شهرداری برای تخلیه آن، افزود: این مرکز طی ماه‌های گذشته به خاطر مشکلاتی چند قادر به پرداخت کرایه محل نبوده و بهزیستی نیز در حال بررسی و رفع این مشکل بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجنورد با بیان اینکه به همین منظور چندین مکان نیز برای فعالیت این مرکز شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت،تصریح کرد: این محل‌ها هر یک به دلایل مختلف نهایی نشده و کماکان فعالیت مرکز کودکان بی سرپرست غدیر در مکان مربوط به شهرداری ادامه یافت.

وی اظهار کرد: طی این مدت نیز از شهرداری بجنورد برای پرداخت مال الاجاره مهلت خواسته بودیم که شهرداری بجنورد روز گذشته راساً برای این موضوع اقدام کرده و درصدد تخلیه کردن این مرکز بود که با دخالت دادستانی مقرر شد موضوع به نحو مقتضی بررسی و برطرف شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه این موضوع اکنون از سوی معاونت اجتماعی بهزیستی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس طی نشست نمایندگان بهزیستی در شهرداری مقرر شده تا این مرکز در سال آینده، مکان فعلی را تخلیه کند.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول