اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی اولیویرا:

تراکتورسازی با تماشاگرانش معنا پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی پیروزی تیمش مقابل الجزیره را تاریخی خواند و گفت: تراکتورسازی با تماشاگرانش معنا پیدا کرده و بدون تماشاگرانش هیچ است.

تراکتورسازی با تماشاگرانش معنا پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا امشب در نشست خبری پس از بازی تیمش اظهار داشت: از کسب پیروزی در نخستین حضور آسیایی تراکتورسازی بسیار خوشحال هستم و این برد را به هواداران تیم تراکتورسازی تقدیم می‌کنم؛ برتری تراکتورسازی در نخستین بازی آسیایی یک روز تاریخی برای این باشگاه بود.

وی ادامه داد: الجزیره یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال امارات است و با این پیروزی نشان دادیم که تیم تبریزی یکی از مدعیان صعود و قهرمانی در این رقابت‌هاست.

تونی  اولیویرا خاطرنشان کرد: پیروزی در بازی اول در هر مسابقه‌ای بسیار مهم است و این برد به ما کمک خواهد کرد تا مسیر صعودمان راحت‌تر شود.

 

وی تصریح کرد: لیگ قهرمانان آسیا شبیه دوی ماراتن است و ما فقط یک بازی از دور مقدماتی را برگزار کرده‌ایم و هنوز کار ما برای صعود تمام نشده و باید در ادامه راه در سایر بازی‌های خود نیز نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور پررنگ تماشاگران در این بازی و حمایت آنان از تیمش عنوان کرد: در طول 34 سال مربیگری‌ام فقط در یک بازی 120 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و هواداران تراکتور امروز این خاطره را برایم زنده کردند.

اولیویرا افزود: یک دوی ماراتن داریم و از یک امتحان صد متری سخت رد شدیم. حالا باید برای بازی مقابل نفت آماده شویم. این خوب است که خوب شروع کنیم. دو بازی خارج از خانه در آسیا داریم. درب بازی‌های آسیایی را می‌بندیم و درب لیگ برتر را باز خواهیم کرد. بازی‌های آینده لیگ خیلی مهم و پرقیمت است و حواسمان برای لیگ جمع خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در حالی که قصد ترک سالن را داشت، گفت: خیلی زود نشست را به پایان رساندید و به عنوان حرف آخر باید بگویم که تماشاگران یک‌دل و یک صدا از تیم حمایت کردند، بزرگ‌ترین قدرت تراکتورسازی هواداران هستند. بدون آنها هیچی نیستم. کاملاً در اختیار تماشاگران و هواداران هستم.

وی گفت: تراکتورسازی بدون تماشاگرانش هیچ است و با تماشاگرانش مفهوم پیدا کرده است و اگر تاکنون موفقیتی به دست آورده به حمایت آنان است.

سرمربی سابق بنفیکا در پایان اضافه کرد: بازی تراکتورسازی با الجزیره امارات به پایان رسید و از فردا برای بازی با نفت تهران تمرکز خواهم کرد. 

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول