اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

تراکتورسازی ایران با برد مقتدرانه گل شادی را در دل مردم کاشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقتدارانه خود در تیم الجزیره گل شادی را در دل مردم کاشت.

تراکتورسازی ایران با برد مقتدرانه گل شادی را در دل مردم کاشت

میرهادی قره‌سید رومیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این پیروزی و شادی نه تنها برای مردم آذربایجان بلکه برای کل ایران دلچسب و شیرین بود.

وی این پیروزی را به تمام مردم ایران به خصوص تماشاگران پرشور تیم تراکتور و بازیکنان و مسئولان این تیم و تکام کسانی که کوچک‌ترین سهم در رسیدن به این غرور ملی داشتند تبریک گفت.

قره‌سیدرومیانی با اشاره به اینکه تیم الجزیره جزو تیم‌های برتر آسُیا است، گفت: تراکتورسازی ایران گام بزرگی در نخستین بازی آسیایی خود براشت بطوری که تیمی را مغلوب غیرت و اقتدار خود کرد که در بیست و ششمین بازی آسیایی خود در تبریز روی زمین چمن آمده بود.

این نماینده مجلس تیم تراکتورسازی را از لحاظ فنی در مقابل این تیم قوی نیز یک سرو گردن بالاتر دانست و گفت: تراکتورسازی این تیم اماراتی را در مقابل تکنیک و تاکتیک حرفه‌ای خود مغلوب کرد که اینرا نیز مدیون ساق پاهای بازیکنان باغیریت این تیم هستیم.

وی از کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازان خواست تا با همین رند و با اقتدار کامل و با استعانت از درگاه ایزد منان حریف‌ها را یکی پس از دیگری دریب کنند قدر تماشاگران و طرفداران نایابی را که دارند بدانند.

قره‌سید رومیانی در پایان مردم و طرفداران تیم تراکتور را برای این تیم که در جای جای دنیا حضور دارند غنیمتی برای این تیم دانست و گفت: در کمتر جایی می‌توان طرفدارانی با ویژگی صبوری، متانت، ادب، کمال و در عین حال متعصب به تیم را پیدا کرد و باید قدر این تماشاگران را دانست و بر دستان تک تک آنان بوسه زد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود از لیگ قهرمانان آسیا دیروز در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز و در حضور بیش از 85 هزار طرفدار پرشور خود با اقتدار تمام توانست تیم مقتدر الجزیره را با نتیجه 3 بر 1 بدرقه کند. 

انتهای پیام/60002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول