اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر عدم رعایت اصول ایمنی از وسایل گازسوز صورت گرفت

مرگ خاموش سه نفر از اعضای یک خانواده

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز سه تن از اعضای یک خانواده اراکی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

مرگ خاموش سه نفر از اعضای یک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، ماموران کلانتری 14 شهرستان اراک از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک مورد فوت مشکوک قرار گرفتند و با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

این گزارش حاکی است، به محض حصول خبر اکیپی از ماموران این یگان به اتفاق عوامل اورژانس و آتش‌نشانی به سرعت به منطقه فوت اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند.

مشاهدات ماموران کلانتری حکایت از آن داشت که سه نفر با مشخصاتی که از سوی صاحبخانه ارائه شد به هویت‌های م 7 ساله، م 4 ساله و ح 2 ساله هر سه نفر به صورت طاق باز داخل اتاق افتاده و بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن ناشی از استفاده ناصحیح از وسایل گاز سوز موجود در اتاق خواب دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/87002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول