اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال/

برد داماش برای ذوب‌آهن واجب‌تر از نان شب است

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن برای فرار از منطقه سقوط نیاز مبرمی به برد برابر تیم داماش گیلان دارد زیرا در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار سرنوشت آینده این تیم برای بقا در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

برد داماش برای ذوب‌آهن واجب‌تر از نان شب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر روز‌های پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری دیدارهایی پیگیری شده و روز دوشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد.

تیم ذوب‌آهن که هفته گذشته با تساوی برابر سایپا، یک پله در جدول رده‌بندی صعود داشت، باید از نیم فصل دوم تلاشش را برای بقا در لیگ آغاز می‌کرد اما با از دست دادن فرصت‌های زیاد، کار را به هفت هفته پایانی کشانده است.

شاگردان فرهاد کاظمی برای اینکه در لیگ ماندنی شوند، باید در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ تمام امتیازات ممکن را کسب کنند تا شانسشان برای اینکه بتوانند فرصت حضور در لیگ سیزدهم را به دست بیاورند، افزایش پیدا کند.

تیم داماش نیز همانند ذوب‌آهن حال و روز خوشی نداشته و در صورتی که در این بازی به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکند، رتبه سیزدهم فعلی را از دست می‌دهد.

به گزارش فارس، سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، دوشنبه هفته آینده به دیدار حریفان می‌روند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول