اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

شهید شیرودی همانند سلمان معرفت خود را به اسلام نشان داد/ مادری با ارزش‌های متعالی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید شیرودی همانند سلمان فارسی معرفت خود را به اسلام نشان داد.

شهید شیرودی همانند سلمان معرفت خود را به اسلام نشان داد/ مادری با ارزش‌های متعالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، آیت‌الله سیدرضا تقوی عصر امروز در مراسم سومین روز از ارتحال مادر بزرگوار شهید امیر خلبان علی‌اکبر قربان شیرودی اظهار داشت: کسانی می‌توانند از مکتب شهید بهره گیرند که از جان خود گذشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صحنه شهادت اقلیم عشق است، افزود: هر چه برای این صحنه سخن گوییم و شعر بخوانیم، اگر انسان‌ها خود را آماده نکرده باشند، نمی‌توانند این لذت معنوی را درک کنند.

تقوی در ادامه ضمن تشریح حسنات اخلاقی و تلاش‌های سلمان فارسی در صدر اسلام، اضافه کرد: شهید شیرودی‌ها نیز چون سلمان فارسی با نشان دادن لیاقت و معرفت خود نسبت به اسلام و امام زمان خود، ثابت کردند که از لذت‌های مادی دنیا گذشته‌اند.

وی اضافه کرد: مادر بزرگوار این شهید والامقام مایه برکت این منطقه بود و به همه مردم روحیه می‌داد و هر جایی که می‌رفت با خود ارزش‌های متعالی به ارمغان می‌برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در بین 720 امام جمعه‌ای که در کشور داریم، بعضی از آنان پدران ارزشمند شهدا هستند که این مهم مایه افتخار ما خادمان نماز و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی دستاوردهای خود را مرهون خون شهدا و دامان‌های پاکی است که این شهدا را پرورش دادند و مادر این شهید والا مقام الگویی به تمام معنا در این زمینه بود.

آیت الله تقوی در پایان سخنان خود گفت: امامان برای جذب حداکثری مردم در این مراسم سیاسی عبادی بکوشند زیرا نماز جمعه مربوط به یک گروه خاص نیست و همه باید از این اجتماع نورانی استفاده کنند.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول