اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اعزام 700 نفر از عسلویه به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از اعزام 700 نفر به اردوهای راهیان نور از منطقه عسلویه خبر داد.

اعزام 700 نفر از عسلویه به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور عسلویه اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت نظام تلاش کرده‌اند و در واقع بسیج رونق‌بخش انقلاب اسلامی و گره‌گشای مشکلات در روزهای سخت است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص بسیج فرمودند«بسیج یک مجموعه آگاه، بصیر، آشنا به مسائل کشور است و تا بسیج هست انقلاب اسلامی آسیب نخواهد دید» و این امر نشانه اهمیت بسیج است.

رفعتی خاطر نشان کرد: بسیج امروز در جنگ نرم و جنگ اقتصادی وظیفه سنگینی بر عهده دارد که تقویت این نهاد امری مهم و لازم است.

فرمانده سپاه عسلویه به رابطه با آمریکا اشاره کرد و افزود: ما تکیه‌گاه خود را نه شرق و نه غرب دانسته‌ایم و حکومتی که برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذاری نکند، رابطه با آن نادانی و حماقت است.

رفعتی به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور موجبات تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و گسترش این اردوها در بین جوانان لازم است.

وی بیان داشت: در عسلویه برنامه‌ریزی لازم برای اردوهای راهیان نور انجام شده و از 25 اسفند شاهد اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور خواهیم بود.

فرمانده سپاه عسلویه از اعزام 700 نفر به اردوهای راهیان نور خبر داد و ابراز داشت: شهرهای آبادان، خرمشهر، اردوگاه مارد، شهر شوش و .. مقصد کاروان راهیان نور است.

رفعتی اذعان داشت: راویان نور نیز در کنار کاروان هستند و خاطرات دوران دفاع مقدس را تبیین می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: افزایش سطح کیفی اردوها و آشنا ساختن بسیجیان و دانش‌آموزان با فضای جبهه و جنگ از اهداف این فرماندهی است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول