اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن کریم در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن کریم در دشتستان در نیمسال دوم 91 خبر داد.

برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن کریم در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی دشتستان اظهار داشت: توجه به قرآن امر مهمی است و بدون تردید آموزه‌های قرآنی منشأ بیداری اسلامی و وحشت دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به تاکید قرآن کریم بر لزوم وحدت تصریح کرد: قرآن مجید ریسمان مستحکم وحدت و یکپارچگی مسلمانان و سرمنشأ بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و پرداختن به فعالیت‌های قرآنی نقطه وحشت دشمنان اسلام از این کتاب آسمانی است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: اسلام و قرآن پیر و جوان را دعوت به راه حق و حقیقت می‌کنند و همه را مساوی می‌دانند به همین سبب باید سعی کنیم در زندگی ارتباط با خداوند را به عالی‌ترین مرتبه آن برسانیم و در این زمینه قرآن کریم بهترین راهبر و راهنما است.

محمودی‌نیا اضافه کرد: قرآن سرچشمه جاری از طرف خداوند متعال است که به روح هستی جان و رمق می‌بخشد.

وی از برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن کریم در دشتستان خبر داد و گفت: به همت مؤسسات و خانه‌های قرآنی وابسته به دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در نیمسال دوم سال 91 تعداد 20 دوره تخصصی کلاس‌های آموزش قرآن کریم در شهرستان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان بیان داشت: 8 دوره روخوانی و 7 دوره روانخوانی قرآن کریم، تجوید سطح یک 3 دوره و 2 دوره تجوید سطح 2 در مدت سپری شده از سال 91 برگزار شد.

محمودی‌نیا یادآور شد: تعداد 315 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت و تعداد 181 گواهینامه قرآنی برای آنان صادر شده است.

وی اظهار داشت: حوزه فعالیت‌های قرآنی شهرستان دشتستان با مدیریت و برنامه‌ریزی، تعداد 3 مؤسسه قرآنی، 14 خانه قرآن روستایی و با مشارکت مربیان قرآنی وابسته به کانون قرآن تبلیغات اسلامی تعداد زیادی قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: دوره‌های آموزش قرآن شامل آموزش روخوانی و روانخوایی، تجوید سطح یک و دو بوده و تعداد 20 مربی با این اداره مشارکت کردند.

وی استفاده از تجربیات قاریان و نخبه‌های قرآنی را از نکات بارز این کلاس‌ها برشمرد و میزان مشارکت مردمی در برنامه‌های قرآنی را قابل قبول ارزیابی کرد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول