اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس:

دلیلی برای افزایش قیمت خودرو توسط دلالان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خودرو‌سازان در اطلاع‌رسانی‌ها نسبت به افزایش قیمت خودرو‌ها به ملت ایران دروغ گفته‌اند و دلیلی برای افزایش بازار قیمت خودرو در کوتاه‌مدت توسط دلالان وجود ندارد.

دلیلی برای افزایش قیمت خودرو توسط دلالان وجود ندارد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با اشاره به افزایش قیمت خودرو در کوتاه‌مدت در کشور اظهار کرد: به صورت قطعی باید کاهش قیمت خودرو هرچه سریع‌تر در سطح کشور انجام شود.

وی اضافه کرد: کارخانه‌ها و شرکت‌های خودرو‌سازی در شرایط تحریم‌های و نا‌به‌سامانی‌های اقتصادی به جای همراهی با مردم به ضرر آنها فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنبال وارد کردن ضرر و زیان به  کارخانه‌ها و شرکت‌های خودرو‌سازی در ایران نیستیم بلکه دنبال جلوگیری از سوء‌استفاده دلالان بازار خودرو از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه‌های خودرو‌سازی در این شرایط نه تنها به کمک مردم نیامده‌اند بلکه از وضعیت کنونی نهایت سوء‌استفاده را برده‌اند، ادامه داد: خودرو‌سازان در اطلاع‌رسانی‌ها و توضیح در ارتباط با افزایش قیمت خودرو‌ها به ملت ایران دروغ بزرگی را گفته‌اند و دلیلی برای افزایش بازار قیمت خودرو در کوتاه‌مدت توسط دلالان وجود ندارد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه مدیران کارخانه‌ها و شرکت‌های خودرو‌سازی در ایران باید محاکمه شوند و با آ‌نها برخورد قاطع قضایی صورت بگیرد، تأکید کرد: تمام قطعات خودرو‌ها ساخت داخل است و کارخانه‌های خودرو‌سازی نباید در زمینه قیمت واقعی خودرو واقعیت را از مردم انکار کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول