اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

تجهیز 90 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از تجهیز 90 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی عسلویه خبر داد.

تجهیز 90 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری بعد ‌از‌ ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش ویژه عسلویه اظهار کرد: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: این منطقه علاوه بر تاثیرگذاری در صنعت و اقتصاد، در حوزه گردشگری نیز قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و انتظار داریم با تقویت زیرساخت‌های گردشگری شاهد رشد تعداد مهمانان در این منطقه باشیم.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به بازدید مهمانان در سال گذشته از عسلویه خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود در اواخر سال 90 و نوروز 91 بیش از 250 هزار نفر مهمان نوروزی از این بخش دیدن کردند.

نادری تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و توریستی در این بخش از جمله خلیج نایبند، جنگل‌های حرا، سواحل بکر و زیبا، صنایع عظیم گاز و پتروشیمی و ... پیش‌بینی می‌شود این رقم در تعطیلات پایان سال و نوروز 92 به بیش از 300 هزار نفر برسد.

بخشدار ویژه عسلویه از تجهیز 90 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی عسلویه خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر کمپ‌های اسکان مهمانان نوروزی توسط شهرداری‌های عسلویه و نخل تقی در پارک‌ها و بوستان‌های شهری 10 مدرسه در قالب 90 کلاس نیز در این بخش برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

نادری در بخش دیگری از برپایی 2 نمایشگاه عرضه کالا در این بخش خبر داد و تصریح کرد: در راستای خدمت به شهروندان و مهمانان نوروزی 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در عسلویه و نخل تقی برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: از تمام امکانات و توان موجود برای افزایش میزان ماندگاری مهمانان نوروزی در این منطقه زیبا و مهم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول