اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌ و پرورش کرمانشاه خبر داد

آموزش 2 هزار مربی در طرح ارتقاء‌ شغلی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی آموزش ‌و پرورش استان کرمانشاه از آموزش 2 هزار و 12 مربی و معاون در دوره توانمندسازی و ارتقاء شغلی در شهرستان‌های کرمانشاه خبر داد.

آموزش 2 هزار مربی در طرح ارتقاء‌ شغلی

پرویز ‌پورکاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه جشنواره‌های تجارب برتر تربیتی یکی از برنامه‌های اصلی است که برگزار می‌شود، ادامه داد: سیاست‌های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی بر اساس دریافت تجارب ارزشمند مربیان و معاونان پرورشی سراسر کشور تعیین می‌شود.

‌پورکاشفی با اشاره به ‌اینکه در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه، ماهانه دوره توانمندسازی و ارتقاء دانش شغلی برگزار می‌شود، اعلام کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان با مسائل و موضوعات روز آشنا می‌شوند و تاکید ما بر روی بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در راستای فرمایشات مقام ‌معظم ‌رهبری است.

به‌گفته وی از اول مهر ماه تاکنون، 58 دوره طرح توانمندسازی برای مربیان و معاونان در مناطق و شهرستان‌ها برگزار شده است و 2012 نفر در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش ‌و ‌پرورش استان کرمانشاه، به ارتباط صمیمی بین دانش‌آموز و مربی تاکید کرد و گفت: طرح نوجوانان عاشورایی به‌صورت خودجوش توسط دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود و استقبال از برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی بسیار خوب است.

وی با ذکر اینکه استقبال خوبی از راهیان نور صورت گرفته و این اردوها از نقش زیادی در تعمیق باورهای دینی و حفظ ارزش‌ها برخوردار است، اظهار کرد: شبکه‌های مخرب ماهواره با پخش برنامه‌هایی که به ارزش‌های اسلامی ضربه وارد می‌کنند، تهدیدی برای نسل جوان هستند و باید با ارائه آموزش‌های لازم، زمینه بروز استعدادهای دانش‌آموزان فراهم شود.

‌پورکاشفی افزود: جزوه پرورشی سروش و گلبرگ ایمان در سال تحصیلی 93 ـ 92 با هماهنگی وزارت آموزش‌و پرورش در مدارس استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول