اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی:

شکارچی قوچ و پرندگان وحشی در شیروان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان شیروان موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف را در روستای چوکانلو که مبادرت به شکار غیرقانونی در منطقه آزاد کرده بود، دستگیر کنند.

شکارچی قوچ و پرندگان وحشی در شیروان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، حسین آبسالان اظهار کرد: اجزای بدن دو رأس قوچ وحشی و تعدادی دام و قفس مخصوص صید پرندگان وحشی از این شکارچی متخلف کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: این شکارچی متخلف به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

آبسالان با بیان اینکه کمک به حفظ طبیعت و حیات وحش بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های پیشرفت و توسعه‌ی یک کشور گسترده بودن فضای سبز و جلوگیری از تخریب آن و تنوع گونه‌های مختلف جانوری بوده و یکی از موضوعاتی که به عنوان مانعی برای توسعه در این زمینه است.

وی اظهار کرد: بحران شکار و صید غیرمجاز گونه‌های جانوری بعضاً باعث انقراض نسل گونه‌های کمیاب شده و در نتیجه ایراد خسارت‌های گوناگون بالفعل و بالقوه به یک کشور را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از عموم مردم طبیعت دوست استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی شامل شکار و صید غیرمجاز، آلودگی و تخریب محیط زیست، آتش سوزی  و ... را سریعاً به ادارات محیط زیست سطح استان و یا با شماره  بین شهری 09695 اطلاع دهند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول