اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران:

مذاکره فقط با فرمان ولی‏فقیه انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران با بیان این‌که اختیار مذاکره با آمریکا فقط در دست ولی‏فقیه است، گفت: همه باید بدانند که ساکتان فتنه بدتر از فتنه‌گران هستند.

مذاکره فقط با فرمان ولی‏فقیه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا قوچانی در گردهمایی بصیرتی که در حسینیه ثارالله شاهرود برگزار شد، در سخنانی به بیان خاطراتی از شهدای پاسدار شاهرود پرداخت و اظهار داشت: راز ماندگاری شهدا، حمایت از اسلام و انقلاب از روی اخلاص و تقوا بود.

وی افزود: در سپاه باید از تجربیات فرماندهان پایگاه‏های بسیج استفاده و با تمام توان برای بسیجیان کار کنیم تا آن‌ها در خط ولایت و اسلام باشند؛ باید با بسیجی زندگی کرد و با جذب بیشتر در بسیج پشتوانه‏ای قوی ایجاد کنیم.

این کارشناس ارشد سیاسی تصریح کرد: بسیجی باید پویا و فعال باشد و از روزمرگی پرهیز کند و همیشه در پی افزایش بصیرت و معنویت در خود و بسیجیان و نیروهای تحت امر خود باشند.

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات به تأمین امنیت صندوق رأی نیست بلکه باید همه باورمان این باشد که به نظام جمهوری اسلامی در قول و عمل پایبند هستیم.

قوچانی تصریح کرد: سخن مقام معظم رهبری بر همگان حجت است؛ چراکه ایشان ولی فقیه هستند و حکم حکومتی معظم‏له بر فتوای مراجع تقلید اعلم و واجب است و باید به این نکته توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود تأکید دارند که تا چند ماه باقیمانده به انتخابات به اختلافات دامن نزنید که اگر این‏گونه شد، شما به دشمن کمک می‌کنید و خطاکار هستید.

قوچانی اظهار داشت: امروز می‌بینید مسئولان نظام اختلاف‌افکنی و نزاع می‌کنند و باید دانست که آیا واقعاً آن‌ها به سخنان آقا گوشش داده‌اند؟. 

امروز حضرت آقا مانند زمان امام حسن (ع) تنها هستند

فرمانده سابق سپاه شاهرود با اشاره به دوران امام حسن (ع) و تنهایی ایشان بین یاران خود افزود: امروز حضرت آقا نیز مانند زمان امام حسن (ع) تنها هستند و ایشان جز تحمل، کاری نمی‌توانند بکنند؛ چراکه جامعه نیاز به آرامش دارد.

وی تأکید کرد: امام خامنه‌ای امروز یک تنه مدافع انقلاب، اهداف و ارزش‌ها است و مردم بزرگ‏ترین حامی ایشان هستند که در 22 بهمن نشان دادند برای انقلاب و ولایت در صحنه می‏مانند.

قوچانی اظهار داشت: مسئول وقت وزارت امور خارجه آمریکا زمانی در سخنانی گفته بود ما سه راهبرد علیه ایران داریم؛ اختلاف‌افکنی، تحریم فلج‏کننده و ریختن مردم به خیابان‌ها که آن‌ها در این موارد نتوانستند موفق شوند و در جامعه اثری قابل تأثیر بگذارند.

اختیار موضوع مذاکره فقط در دست ولی‏فقیه است

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران تصریح کرد: اختیار موضوع مذاکره فقط در دست ولایت است و باید مواظب باشیم تا رهبری تنها نماند و باید بدانیم آن‌هایی که در فتنه سکوت کردند، بدتر از فتنه‌گران هستند؛ چراکه مصالح خود را بر ولایت و جامعه ترجیح دادند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به دو جریان فتنه و انحراف در انتخابات پیش‌رو گفت: از 50 سال پیش این دو جریان در جامعه ما به‌وجود آمده است.

قوچانی افزود: انقلاب اسلامی رویش‌ها و ریزش‌های فراوانی داشته است و ما باید مراقب باشیم و هوشیاری خود را حفظ کنیم که فتنه 92 رخ ندهد و بدانیم این فتنه عظیم‏تر از فتنه 88 خواهد بود.

فتنه‌گران به دنبال بر هم زدن وحدت ملی هستند

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران تأکید کرد: این دو جریان یکی به اسم امام راحل به میدان می‌آید و یکی به نام امام زمان (عج) وارد میدان شده و هدف این است که ابهت ولایت را در هم بشکنند و مردم را برابر ولایت قرار دهند.

قوچانی اظهار داشت: رهبر انقلاب همیشه از حق دفاع می‌کنند و ما باید با بصیرت و حرکت در مسیر ولایت و صبر و استقامت، نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در نطفه خفه کنیم.

انتهای پیام/2249/م40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول