اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

تشریح عواقب عروسی‌های ناهنجار ضرورت جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان اختلاط زن و مرد در تالارهای عروسی را هجمه فرهنگی دشمن خواند و گفت: اجرای یک طرح برای تشریح عواقب عروسی‌های ناهنجار در جامعه ضروری است.

تشریح عواقب عروسی‌های ناهنجار ضرورت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری عصر امروز در جمع رؤسای دوایر نظارت بر اماکن عمومی پلیس، سهل‌انگاری و سست‌عنصری را زمینه‌ بروز شبیخون فرهنگی در جامعه دانست.

وی تاریخ را عبرت‌آموز خواند و اظهار کرد: با مطالعه و تجربه از تاریخ می‌توانیم زمینه سعادت خود را در جامعه رقم بزنیم.

این مسئول عمل نکردن به تذکرات قرآنی درباره عبرت از تاریخ را موجب تقویت سست‌عنصری در آدمی نامید و افزود: در این صورت شبیخون فرهنگی به‌ راحتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به سیاست خود آگاه است، ادامه داد: دشمن ابتدا به تغییر نگرش اهتمام می‌کند و سپس به راحتی در قلب و فکر جای می‌گیرد.

شکری با اشاره به تأثیرگذاری دشمن در راستای تغییر دین در مردم اندلس (اسپانیای فعلی)، اذعان کرد: غفلت به‌ راحتی موجب تغییر دین در این کشور اروپایی شده است.

وی به هشدار 15 ساله مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری از سیاست دشمن در آن موقع به خوبی آگاه شده و این مسئله را به ملت یادآور شده بودند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بر همگان واجب عینی است، خاطرنشان کرد: اگر خواهان سعادت هستیم باید از غفلت و سهل‌انگاری دوری کنیم.

وی رقص و پایکوبی و اختلاط زن و مرد در تالارهای عروسی و پخش فیلم‌های مبتذل عروسی را عمل هجمه فرهنگی دشمن دانست و متذکر شد: تالارهایی که زمینه این گونه مسایل را در جامعه فراهم می‌کنند باید در اجرای قانون با قاطعیت با آن ها برخورد شود.

شکری افزود: باید به عروس و دامادها که بنای اولیه جامعه کوچک را استوار می‌‌کنند کمک شود و می‌توان با اجرای طرحی به افرادی که نیاز به مشورت فکری دارند عواقب عروسی‌های ناهنجار را تشریح کرد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول