اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پیشکسوتان استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی خانه پیشکسوتان ورزش در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل گفت: ما در تلاش هستیم تا به زودی خانه پیشکسوتان ورزشی را در اردبیل راه‌اندازی کنیم تا این افراد مکانی مناسب برای حضور و همراهی و همدلی داشته باشند.

راه‌اندازی خانه پیشکسوتان ورزش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر عطایی صبح امروز در جلسه کمیته پیشکسوتان اردبیل با اشاره به برگزاری مطلوب مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مدال‌آوران و قهرمانان در اردبیل، اظهار داشت: ما به همت دستگاه‌های متولی به ویژه ورزش و جوانان و مجموعه‌های حمایتی سعی کردیم این همایش را در تجلیل و تکریم سرمایه‌های بزرگ ورزشی برگزار کنیم که امیدواریم نظیر این برنامه را هر شش ماه یک بار داشته باشیم تا پیشکسوتان گرد هم آمده و تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی گفت: هسته اولیه کمیته پیشکسوتان برای نخستین بار در سطح کشور شکل گرفته و ما قطعاً پیگیر مسایل و مشکلات این سرمایه‌های عظیم خواهیم بود تا اجازه ندهیم گرد غم و اندوه بر چهره آنها بنشیند.

رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل بیان داشت: این کمیته در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به ورزشکاران پیشکسوت و با تجربه استان راه‌اندازی شده و هدف اصلی نیز گرد هم آمدن پیشکسوتانی است که بسیار دوست دارند در کنار هم تجربیاتشان را در اختیار دیگران قرار دهند.

عطایی ادامه داد: در صورت حمایت ورزش و جوانان استان و دستگاه‌های ذیربط در قالب کمیته‌های مختلف مسابقاتی را نیز برای پیشکسوتان در نظر می‌گیریم تا بتوانند از فضای پر شور و نشاط ورزش غافل نبوده و در گوشه انزوا قرار نگیرند.

وی پیشکسوتان و قهرمانان گذشته را سرمایه عظیم در پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های پیش رو اعلام کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های پیشکسوتان ورزش حفظ حرمت و همچنین قدرشناسی از افراد با تجربه، مربیان و داورانی است که در دوران فعالیت‌های ورزشی برای گروه‌های مختلف راهگشا بوده‌اند.

رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل به افتخار آفرینی‌های پیشکسوتان ورزش استان در ادوار گذشته نظیر بهتاج، اللهیاری و ده‌ها پیشکسوت ورزشی در رشته‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ما در تلاش هستیم تا در وهله اول مشکلات بیمه و خدمات درمانی پیشکسوتان و همچنین بیمه تکمیلی این افراد را برطرف کنیم تا آنها بتوانند در دوران کهولت از این پشتوانه بهره‌مند شوند.

عطایی اظهار داشت: با توجه به اینکه اردبیل از دیرباز در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد و نام‌آور بوده است سعی کردیم در حد وسع و توان خدماتی را به این سرمایه‌های عظیم ارائه کنیم تا با کمترین مشکل و نارسایی بتوانند بهترین استفاده را از فرصت پیش آمده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول اظهار داشت: در قالب تیم‌های مختلف ورزشی سعی خواهیم کرد مسابقات پیشکسوتان را نیز در اردبیل رونق مضاعف ببخشیم که این امر می‌تواند در حضور پر شور و نشاط آنها در عرصه ورزش و همچنین کمک به جوانان و نوجوانان موثر باشد.

انتهای پیام/62002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول