اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری بناب خبر داد

عدم وجود متصدی تمام وقت در موزه مردم شناسی بناب

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری بناب از عدم وجود متصدی تمام وقت در موزه مردم شناسی این شهرستان انتقاد کرد و از شهرداری خواست تا نسبت به تغییر فرد حاضر و انتخاب یک فرد جدید در این مکان اقدام لازم را به عمل آورند.

عدم وجود متصدی تمام وقت در موزه مردم شناسی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدرضا طاهری صبح امروز در نشست هماهنگی ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی این شهرستان افزود: علاوه بر اماکن و مساجد تاریخی این شهرستان، موزه صفوی و موزه مردم شناسی بناب برای بازدید مسافران مهیا است.

وی از عدم وجود متصدی تمام وقت در موزه مردم شناسی این شهرستان انتقاد کرد و از شهرداری خواست تا نسبت به تغییر فرد حاضر و انتخاب یک فرد جدی و علاقمند در این مکان اقدام لازم به عمل آورند.

طاهری همچنین با انتقاد از برخی موازی کاری‌ها در این مجموعه گفت: برخلاف سایر شهرستان‌ها این شهرستان دارای دو اداره میراث فرهنگی است که یکی از این ادارات ما هستیم و زیر نظر مسئولان کار می‌کنیم و تشکیلاتی دیگر که در بیرون در کارهای این اداره دخالت می‌کند و این موضوع ما را اذیت می‌کند.

طاهری با اشاره به مشکلات جاده مسیر منتهی به کوه‌های قره‌قشون بناب گفت: از آنجایی که این منطقه همه روزه پذیرای خیل زیادی از علاقمندان به گردشگری و کوهپیمایی است، از این رو از شهردار محترم انتظار می‌رود نسبت به تسطیح این مسیر اقدام لازم را به عمل آورند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب نیز در این نشست از آمادگی کامل این اداره برای تأمین مایحتاج مردم در ایام نوروز خبر داد و گفت: به زودی 300 تن برنج و 400 رأس گوسفند در سطح شهرستان بین مردم توزیع خواهد شد و در تلاش هستیم تا نسبت به تأمین روغن نباتی نیز اقدام کنیم.

سعید رحمان‌پور از آغاز نمایشگاه بهاره از 15 اسفندماه جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: در طول ایام تعطیل 15 نانوایی به طور شبانه روز فعال بوده و به مردم خدمات خواهند داد.

وی همچنین بیان کرد: در طول این مدت اکیپ‌های بازرسی تمام مراکز توزیع و عرضه کالا را کنترل و زیر نظر خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شهرستان بناب نیز در این نشست از اجرای طرح ترافیک نوروزی در ایام نوروز در سطح منطقه خبر داد و گفت: با افزایش اکیپ‌های گشت پلیس راه بناب به شش اکیپ، مسیر آذرشهر تا میاندوآب تحت پوشش این پلیس راه خواهد بود.

علی فیضی با بیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی منطقه هیچ مشکلی وجود ندارد، از ادارات خدمات‌رسان خواست تا از دادن مجوزهای حفاری در طول این مدت پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه برحسب وظیفه تأمین امنیت جاده‌ای را عهده‌دار است؛ از نمایندگی‌های بیمه خواست در طول ایام تعطیلات با داشتن کشیک به مراجعان خدمات لازم را ارائه دهند.

رئیس پلیس راه بناب سپس هشدار داد: در ایام تعطیلات خودروهای اداری که از بالاترین مقام مسئول خود و همچنین فرمانداری شهرستان حکم مأموریت نداشته باشند، درصورت مشاهده توقیف خواهند شد.

فیضی همچنین از مردم خواست تا برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی نسبت به نصب قفل فرمان و قفل پدال در خودروهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/60002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول