اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عمومی و تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور:

5 اردوگاه فرهنگی ورزشی در کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عمومی و تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور گفت: در کل کشور پنج اردوگاه فرهنگی ورزشی وجود دارد که زیر نظر ستاد سازمان بهزیستی فعالیت می‎کنند.

5 اردوگاه فرهنگی ورزشی در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حامد افراسیابی در بازدید از اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان اظهار داشت: در استان مازندران سه اردوگاه، استان خراسان‌رضوی یک اردوگاه و در استان همدان نیز یک اردوگاه فرهنگی ورزشی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تمام استان‎ها به‎ویژه در گلستان ظرفیت خوبی برای ایجاد و احداث اردوگاه وجود دارد تصریح کرد: بازه زمانی برای فعالیت‎های اردوگاهی و عمرانی حداکثر شش ماه است تا قابل استفاده برای جامعه هدف و کارکنان باشد.

پیشگیری و کاهش آسیب‎های اجتماعی با ورزش محقق می‎شود

مدیرکل امور عمومی و تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه فعالیت‎های خوبی را در این حوزه شاهد هستیم، یادآور شد: حوزه ورزش بخشی از اهداف و سیاستگذاری سازمان بهزیستی است چراکه معتقد هستیم هر جا ورزش ورود پیدا کند می‎تواند فعالیت‎های خوبی در حوزه پیشگیری و آسیب‎های اجتماعی ایجاد شود که اعتیاد بخشی از آن است.

به گفته افراسیابی، به زودی تفاهم‎نامه‎ای بین تربیت‎بدنی و دفتر اعتیاد سازمان بهزیستی کشور انعقاد می‎شود.

وی فعالیت‎های انجام شده را برای جامعه هدف سازمان بهزیستی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اردوگاه‎ها در حوزه اعتیاد، فرهنگی و ورزشی فعالیت دارند.

بازدید از اردوگاه توسکستان با حضور مهدی زهرایی مدیرکل پارلمانی سازمان بهزیستی کشور، فرید براتی مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، کوروش فانوسی معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور، حسین شمس مشاور عالی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی گلستان انجام شد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول