اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز 92

نظرسنجی علمی در شهرستان‌های فارس صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از نظرسنجی علمی در نوروز 92 در شیراز و چهار شهر فارس خبر داد.

نظرسنجی علمی در شهرستان‌های فارس صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مهران سوخکیان در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان مرودشت ویژه ایام نوروز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند راهگشای ارائه خدمات بهتر به مسافران باشد، اظهار داشت: در نوروز 92 علاوه بر شهرستان شیراز در چهار شهرستان دیگر استان شامل پاسارگاد، کازرون، فیروزآباد و مرودشت به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات مورد نیاز مسافران نظرسنجی علمی توسط یک تیم تخصصی در حوزه معاونت گردشگری این اداره کل صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این نظرسنجی سال گذشته نیز در شیراز انجام شد، اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته در این حوزه، به نتایج مطلوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مسافران به ویژه در زمینه اسکان و پذیرایی، نوع اطلاع‌رسانی، امنیت، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، وضعیت خدمات‌رسانی شهری و برون‌شهری و شاخص‌های دیگر دست پیدا کردیم.

در ادامه این جلسه رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان مرودشت با بیان اینکه سفر در نگاه اسلام و مهمان‌نوازی در رسوم ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به برکات سفر و ضرورت توجه به این موضوع در زندگی افراد  تاکید کرد.

سید یدالله حسینی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم از شاخصه‌های مهم مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: با توجه به حضور بسیاری از هموطنان در این شهرستان در ایام نوروز فرصت مناسبی برای نمایش خدمت هرچه بهتر به مردم است.

فرماندار مرودشت با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این شهرستان، این ایام را فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های مرودشت عنوان کرد.

وی بیان کرد: با تشکیل هشت کمیته ستاد دائمی  تسهیلات سفر شهرستان در حوزه امنیت، فرهنگی، رفاه و خدمات عمومی، اسکان، ارزیابی، نظارت و تنظیم بازار، بهداشت و درمان، حمل و نقل و ترافیک و انتظامات و با به کارگیری امکانات این شهرستان تلاش می‌کنیم تا مسافران سفری خوب و خاطره‌انگیزی از این شهرستان داشته باشند.

فرماندار مرودشت خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی حوزه ظرفیت‌های گردشگری در پنج بخش این شهرستان نیز ستاد تسهیلات با محوریت بخشداران تشکیل می‌شود.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد تسهیلات سفر این شهرستان نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های ستاد دائمی شهرستان در نوروز 91 از افزایش خدمات‌رسانی در سال‌های اخیر به مسافران خبر داد و اضافه کرد: در سال 92 برنامه‌های ستاد با کیفیت مطلوب‌تری برنامه‌ریزی شده است.

فرهاد کشتکار مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز را در زمینه ساماندهی الکترونیکی اسکان مسافران، اجرای جشنواره‌های مختلف سنتی، اجرای برنامه‌های مذهبی در قالب خیمه‌های معرفتی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های تفریحی، اطلاع‌رسانی، استقرار راهنمایان در اماکن و نظارت بر خدمات به مسافران برشمرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرودشت همچنین از افزایش سرویس‌های بهداشتی در وردی تخت جمشید با ساخت سرویس‌های جدید خبر داد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول