اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

قاتل نزاع خیابانی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انظامی مشهد گفت: فردی که در جریان یک نزاع خیابانی جوانی 17 ساله را به قتل رسانده بود طی عملیات ویژه ماموران فرماندهی انتظامی مشهد در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

قاتل نزاع خیابانی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پاسگاه فردوسی از وقوع یک فقره نزاع خیابانی در محدوده خیابان بسیج مطلع و با حضور در محل حادثه تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند.

وی افزود: مقتول پیش از حضور ماموران به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان فوت کرده بود.

کریمی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام پزشکی قانونی مقتول جوانی 17 ساله به نام کاظم بوده که در اثر وارد کردن ضربات چاقو به پهلو دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه ردی از قاتل یا قاتلان در دست نبود، گفت: ماموران نیروی انتظامی تحقیقات خود را از همان ساعات اولیه شروع و در تحقیقات گسترده خود سرانجام قاتل به نام علی 22 ساله را شناسایی کردند و اقدامات ویژه برای دستگیری او آغاز شد.

کریمی یادآور شد: ماموران پاسگاه فردوسی در نهایت قاتل فراری را با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم در ابتدا منکر هر‌گونه جرمی بود ولی با مشاهده مدارک مستند و قانونی به جرم خود اعتراف کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سر دسته باند ماشین دزدهای میثم شمالی دستگیر شد

کریمی همچنین از دستگیری سر دسته باند ماشین دزدهای میثم شمالی خبر داد و افزود: جوانی که با همدستی دو برادر در محدوده میثم شمالی مشهد مرتکب سرقت خودرو می‌شد دستگیر و تلاش برای به دام انداختن دو متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در ساعت یک بامداد روز گذشته در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند چند جوان در تاریکی شب اطراف خودروهای سواری پارک شده در خیابان میثم شمالی پرسه می‌زنند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در پی این تماس مردمی هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد به عمل آمد و تیم‌های گشتی کلانتری طبرسی شمالی بلافاصله در محل حاضر و برای دستگیری این افراد که قصد سرقت یک خودروی سواری را داشتند وارد عمل شدند.

وی افزود: سر دسته این باند دستگیر اما دو هم‌دست او از صحنه گریختند تحقیقات این پرونده برای دستگیری این دو متهم فراری و کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/70005/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول