اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

انصاف چهره زیبای بازار اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: رعایت انصاف و عدالت در خرید و فروش‌ جزو زیبایی‌های بازار اسلامی است.

انصاف چهره زیبای بازار اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در بازدید از بازار شهر خلخال اظهار داشت: بازاریان از گذشته مورد اعتماد مردم بوده‌اند و از این پس نیز باید سعی کنند با رعایت انصاف برای همیشه در ذهن مردم به صورت افرادی مورد اعتماد باقی بمانند، چرا که رعایت انصاف و عدالت در بی و خرید و فروش‌ها جزو زیبایی‌های بازار اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امروز دشمنان با ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در نظر دارند مردم ایران را با زیر فشار قرار دادن به تسلیم وادارند، اما بازاریان با رعایت اصول اسلامی و رواج کسب و کار منطبق بر احکام اسلامی دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

فرماندار شهرستان خلخال درج قیمت‌ بر روی کالاها و رویت سهل و آسان قیمت‌ها برای مصر‌ف‌کنندگان و خریداران را خاطرنشان کرد و گفت: مردم در رجوع به بازار و مراکز خرید با توجه به درج قیمت بر روی کالا می‌توانند در انتخاب اجناس با کیفیت و قیمت مناسب و منطبق با درآمد خود خرید مناسب و مطلوبی داشته باشند.

محمدی از بازرسان مجامع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی خواست تا با جدیت تا 15 فروردین ماه به منظور تنظیم بازار و نظارت بر خرید و فروش و جلوگیری از احتکار تلاش کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز طرح نظارتی بازار خبر داد و افزود: درج قیمت‌ها بر روی کالا و اجناس عرضه شده در تمامی فروشگاه‌ها الزامی است و باید بازرسان تمام حوزه‌ها در برخورد با متخلفان جدی باشند.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار توزیع مرغ به میزان 6 تن با قیمت اعلام شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در روزهای گذشته صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید از واحدهای صنفی پوشاک‌فروشان، مرغ و ماهی، خشکبار و مواد غذایی، نانوایی‌ها و سایر صنوف بازدید شد و بر رعایت نکات لازم در برخورد مناسب با مشتریان تاکید شد.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول