اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری

11 هزار و 981 مورد بازرسی از بازار رزن انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: امسال 11 هزار و 981 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سطح شهرستان رزن انجام شده است.

11 هزار و 981 مورد بازرسی از بازار رزن انجام شد

ابوالفضل مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال 11 هزار و 981 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سطح شهرستان رزن انجام شده است.

وی گفت: تعداد تخلفات کشف شده در این راستا یک‌هزار و 23 مورد بوده که بیشتر شامل عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و ... بوده است.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن ادامه داد: تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی در این مدت 794 مورد بوده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای متخلف را نیز 650 میلیون ریال عنوان کرد.

مرادی با بیان این‌که مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ستاد خبری 124 در میان بگذارند، تعداد گزارش‌های مردمی رسیدگی شده در سال‌جاری را 174 مورد دانست.

کمبود کالا نداریم

وی همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و اظهار داشت: این طرح از 15 اسفند آغاز می‌شود و تا 25 فروردین ادامه دارد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن تأکید کرد: مأموران اجرای طرح نظارتی در روزهای تعطیل نیز کار نظارت و کنترل بر بازار را انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که در ارتباط با کالاها و اقلام اساسی هیچ‌ کمبودی وجود ندارد، اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار نیز 277 تن برنج و 11 تن مرغ در شهرستان توزیع شده و یا در حال توزیع است.

مرادی با اشاره به این‌که برای توزیع میوه شب عید نیز برنامه‌ریزی کرد‌ه‌ایم، تأکید کرد: برای توزیع میوه ایام نوروز نسبت به معرفی مباشر اقدام شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه فروش فوق‌العاده در 10 روز آخر اسفندماه سال‌جاری در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مردم می‌توانند در این مراکز نسبت به خرید مایحتاج و کالاهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول